به گزارش افکارخبر،  با توجه به آخرین حرف‌هایی که عباسی مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی بر زبان آورد و اعلام کرد که تراکتورسازی خواهان ادامه کار با تونی است، باید تاکید کرد این باشگاه هم به چالش زمان بری با سرمربی پرتغالی خود درست مثل رویانیان و خوزه مانوئل وارد شده است.

اگر چه برخی هواداران تراکتورسازی دوست دارند تونی در تبریز بماند اما خود تونی مشکلات خانوادگی و ایضا عدم پرداخت حقوقش را دلیل بی انگیزگی می داند و می خواهد از تبریز برود.

با این وجود بزرگترین مانع، طلب بزرگی است که تونی دارد و البته عباسی سعی می کند این پرونده را با کش دادن ماجرا به توافق مالی کمتری برساند. با این حال عباسی یک مشکل بزرگ پیش پا دارد و آن دو دیدار با استقلال در لیگ و جام حذفی است که برای تبریزی‌ها بسیار حساس است.

در  واقع این حساسیت و آن استقبال احتمالی از بازی در یادگار امام برای ورود به چنین چالشی خطرناک است. باید دید واکنش تونی به حرف عجیب مدیرعامل تراکتور چه خواهد بود و آیا بالاخره تراکتور از این برزخ خارج خواهد شد؟

شرایط کنونی تراکتورسازی که تمریناتی بی هدف و پر از درگیری و تنش را دنبال می کند و از کاپیتان گرفته تا مربی و سرپرست و هواداران هر کدام سازی می نوازند، شرایط بسیار بدی است که نیاز به پیگیری اورژانسی دارد.