به گزارش افکارخبر، سرمربی پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ‌ برتر علاوه بر اینکه با درگذشت تلخ و نابهنگام کاپیتان تیمش مواجه شد، قبل از آن با دردسری دیگر به نام «دروازه‌بان» هم مواجه بود. سوشا که در دربی 80 پس از درگیری با حنیف عمران‌‌زاده 3 بازی ابتدایی فصل را از دست داد، برانکو را بر آن داشت تا با جدایی نیلسون از تیمش، وی را دروازه‌بان اول تیمش بداند و به دنبال نفر دوم باشد.

 

او در آن برهه به سراغ گزینه‌های مناسب برای دروازه‌بان دومی رفت که یکی از آنها هم «وحید طالب‌لو» بود. دروازه‌بان باسابقه استقلال در آن برهه و در واکنش به این پیشنهاد با اینکه می‌دانست سیدمهدی رحمتی در حال بازگشت به استقلال است، با این جواب که «به خاطر هواداران استقلال نمی‌توانم این پیشنهاد را بپذیرم» دست رد به سینه ایوانکوویچ زد. او با این ذهنیت این پیام را برای پرسپولیسی‌ها ارسال کرد که می‌دانست از یک سو مهدی رحمتی در حال بازگشت به استقلال است و این به خودی خود شانس طالب‌لو را برای بازی به مراتب کمتر می‌کرد و از طرفی می‌دانست که می‌تواند با پیوستن به پرسپولیس قطعاً در 3 بازی ابتدایی لیگ ‌برتر پانزدهم برای سرخپوشان به میدان برود اما این کار را نکرد تا برانکو به سراغ ایمان صادقی برود؛ دروازه‌بانی که هر قدر در فصل چهاردهم برای ملوان بندر‌انزلی درخشید، در تیم پرسپولیس نتوانست حتی 30 درصد از آن دروازه‌بانی‌‌اش را نمایش بدهد و در 3 بازی ابتدایی لیگ به زعم اکثر کارشناسان با نمایشی ضعیف باعث شد تا امتیازات زیادی از کف پرسپولیس برود.

 

حالا و پس از حدود 5 ماه بار دیگر این فکر به ذهن برانکو خطور کرده که از این دروازه‌بان استقلالی در تیمش استفاده کند. ایوانکوویچ که با اخلاق و انضباط مکانی به خوبی در این مدت آشنایی دارد، دیگر حاضر نیست ریسک کند و در یک بازی مانند دیدار یک‌چهارم نهایی جام‌ حذفی که بالاجبار با صادقی به دیدار ذوب‌آهن رفت، در ادامه لیگ و در چنین شرایطی دستش خالی باشد.

 

روز گذشته این خبر به دست‌مان رسید که نزدیکان برانکو بار دیگر از طریقی با طالب‌لو تماس برقرار کرده‌اند که اگر تمایل دارد در نیم‌فصل به پرسپولیس برود. این پیشنهاد در حالی به طالب‌لو شده که این بازیکن با قراردادی اندک این روزها نیمکت‌نشین محض رحمتی است و در بین طلبکاران باشگاه یکی از آنهایی است که بیشترین طلب را از استقلال دارد. پیش‌بینی‌ها از همین دیروز که این بحث مطرح شد، مخالفت وحید با جدایی از استقلال و حضور در اردوی رقیب سنتی است ولی باز هم تا روزهای نقل و انتقالات زمستانی باید صبر کرد. شاید وحید تصمیمش عوض شود. دیروز که در این باره با خودش تماس گرفتیم تا نظرش را بدانیم، هیچ حرفی در این ارتباط نزد و گفت: «اصلاً نمی‌خواهم در این باره اظهار ‌نظر کنم.»