رونالدو، آدم فضایی نیست!

به گزارش افکارخبر، کریستیانو رونالدو که در ابتدای فصل دچار اُفت محسوسی شده بود و به خاطر آن عملکردش بارها زیر سؤال رفت و شایعاتی درباره احتمال جدایی‌اش از کهکشانی‌ها منتشر شد، می‌گوید وضعیتش کاملاً عادی است.

او که گفته می‌شد عملکردش تحت تأثیر جدایی از نامزد پیشین خود و برخی مشکلات خانوادگی قرار گرفته است، درباره دلیل اُفتش در این فصل گفت: اُفت من تنها به خاطر مسائل شخصی نبوده و مسئله ناآمادگی فیزیکی هم در آن تأثیرگذار بوده است. با این حال من این‌ چیزها را نمی‌گویم تا بهانه بیاورم. ما آدم فضایی نیستیم که روزهای سختی نداشته باشیم. پیش از این وضعیتم چندان جالب نبود، اما الان به مراتب بهترم.

رونالدو افزود: همه ما روزهای سختی را سپری می‌کنیم و این طبیعی است. چیزی که الان می‌خواهم، ادامه دادن به پیشرفتم با هر بازی است که برای رئال‌مادرید انجام می‌دهم. نمی‌خواهم درباره اتفاقاتی که برایم رخ داد صحبت کنم چون به خودم مربوط می‌شوند اما چیزی که الان می‌توانم بگویم این است که مشکلات قبلی‌ام را پشت سر گذاشته‌ام و حالا وضعیتم بسیار بهتر است و فکر می‌کنم که آن را در زمین بازی هم نشان داده‌ام.

رونالدو یکی ازسه نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفا در سال 2015 است و برای رسیدن به چهارمین توپ طلای خود باید با لیونل مسی و نیمار رقابت داشته باشد.

رونالدو با اعتراف به سخت بودن کار خود برای کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال تأکید کرد: فکر می‌کنم فصل گذشته یکی از بهترین فصول دوران بازیگری‌ام و شاید هم بهترین آنها بود. به نظر خودم که شانس خوبی برای کسب توپ طلا دارم هرچند نیمار و مسی هم هستند چون آنها لیگ قهرمانان را برده‌اند و به همین دلیل فکر می‌کنم امسال کار سختی برای کسب این جایزه دارم اما هیچ چیز غیرممکن نیست. خوشحالم که جزو سه نامزد نهایی توپ طلا هستم.