واکنش برانکو به نبود طارمی

به گزارش افکارخبر،  سرمربی کروات پرسپولیس که در این بازی مهدی طارمی و علی علیپور را در اختیار ندارد با حضور در سازمان لیگ و نشست خبری این دیدار به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

 

برانکو در ابتدای صحبت های فنی اش درباره این بازی با احترام از گسترش فولاد یاد کرد و گفت: بعد از تعطیلات مسابقه با گسترش را پیش رو داریم. ما از این فرصت اخیر خوب استفاده کردیم برای پروژه تمرین مان. امروز آخرین تمرین پیش از این بازی را برگزار خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: تمام بازیکنان آماده هستند و ملی پوشان امید هم به ترکیب اضافه شده اند و تنها علی پور و طارمی را در اختیار نخواهیم داشت. اگر بخواهم درباره تیم حریف بگویم آنها در کنار استقلال خوزستان پدیده این فصل بوده اند. دارای بهترین دفاع های لیگ و خصوصا محمد نصرتی هستند. ما همیشه گزینه برد روی میزمان است و تلاش می کنیم بردهای مان را ادامه دهیم.

 

سرمربی پرسپولیس گفت: آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام وجود و تلاش در برابر ما قرار خواهند گرفت. آنچه که از بازیکنان می خواهم انگیزه توان و انرژی که در تمام بازی ها قرار داده اند بگذارند و از آنها انتظار برد داریم.

 

وی درباره غیبت دو مهاجم تیمش و مشکلاتی که احتمالا به وجود خواهد آمد اینطور پاسخ داد:درست است که طارمی و علیپور را نداریم اما چند مهاجم دیگر داریم. این اولین و آخرین بازی ای نیست که بدون این دو بازی می کنیم و خواهیم کرد.

 

برانکو درباره گسترش اینطور توضیح داد: آنها با تمام توان خود به این بازی می آیند. ما گول این حرف های آنها را نمیخوریم و آنها می توانند خوش بینی داشته باشند برای برد و چیزی برای از دست دادن ندارد. بازی های دیگر مهم نیست چه نتیجه ای رخ دهد و فقط به بازی خودمان برابر این حریف فکر می کنم.

برانکو درباره بازی دفاعی احتمالی گسترش در دیدار فردای شان گفت: ما می دانیم که آنها بسته و سازمان دهی شده بازی می کنند. آنها بازیکن خوبی به اسم نصرتی دارند که این کار را هدف گذاری می کند. آنها 9 گل خورده دارند و خیلی استحقاق باخت را نداشتند اما برابر استقلال باختند. آنها همه کار خواهند کرد که این بازی را نبازند.

 

وی درباره انتخاب بازیکن در نیم فصل گفت: من اعتماد به بازیکنانم دارم. ما تیمی داریم که به خوبی خودش را نشان داده و بازیکنانی که به حق پیراهن این تیم را برتن کرده است و با همین بازیکنان می توانیم به اهداف مان برسیم. اما پروسه انتخاب بازیکن جدید هیچ وقت متوقف نمی شود و پرسپولیس مدام به دنبال بازیکن بهتر و بهتر است.