به گزارش افکارخبر، کفشگری دیروز هم در تمرین با یکی دیگر از اعضای تیم جر و بحث کرد. اتفاقی که حدود 15 روز پیش بین او و محمد منتظری رخ داد. آن روز که آنالیزور تیم بر سر موضوعی پیش پا افتاده مورد مؤاخذه هافبک پرسپولیس قرار گرفت و کار تا آنجا بالا گرفت که بر و بچه‌های حراست درفشی‌فر با مداخله غائله را خاتمه دادند. مهرداد البته بابت آن اتفاق از سوی محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس مورد شماتت قرار گرفت ولی با این وجود مشخص است که کفشگری همچنان حال و روز خوبی نداشته و به هم‌تیمی‌های خود اعتراض می‌کند.

کفشگری در تمرین دیروز هم در تیمی بازی می‌کرد که نفرات ذخیره برای بازی با گسترش در آن حضور داشتند و از آنجا که متوجه شده بود این بار هم کمال کامیابی‌نیا، نوراللهی، کمندانی و حیدریه به او ترجیح داده شده‌اند تا برابر گسترش یا بازی کنند یا روی نیمکت بنشینند ،عصبی بود و در یک صحنه وقتی مرتضی قدیمی‌پور دروازه‌بانی که درون دروازه تیمش ایستاده بود گل خورد، به شدت به او معترض شد. مهرداد که گویی تیمش در انتخابی جام‌جهانی‌ و در بازی پلی‌‌آف گل خورده، چنان اعتراضی به قدیمی‌پور جوان کرد که دل هم‌تیمی‌های مرتضی برایش سوخت ولی مهرداد دست‌بردار نبود و پس از کلی گله و شکایت از نحوه دروازه‌بانی قدیمی‌پور سرانجام رضایت داد و به ادامه بازی‌‌اش مشغول شد. این موضوع البته از دید برانکو پنهان نماند و سرمربی کهنه‌کار پرسپولیس با دیدن این وضعیت سری تکان داد و غائله بدون مداخله کسی به پایان رسید.

وقتی بازی تمام شد یکی، دو تن از بازیکنان تیم که متوجه ناراحتی قدیمی‌پور شده بودند، از مهرداد خواستند تا ماجرای به وجود آمده را همان جا پایان دهد و کفشگری که تازه به خودش آمده بود، به سمت مرتضی رفت و با بوسیدن روی دروازه‌بان جوان پرسپولیس به او گفت برای خودش آن حرف‌ها را زده و نباید از دستش ناراحت شود. کفشگری این روزها شرایط روحی خوبی را پشت ‌سر نمی‌گذارد و البته باید بداند که این رویه در تمرین هم از نگاه سرمربی تیم دور نمی‌ماند و ممکن است کار را برایش در ادامه سخت‌تر هم بکند.