به گزارش افکارخبر، مصطفی قنبرپور در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس قبل از دیدار فردا با گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: سعی کردیم از تعطیلات نهایت استفاده را ببریم و با نظر برانکو راهی کیش شدیم. در این اردو با روزی دو نوبت تمرین، بازیکنان به بهترین شرایط خود چه از نظر بدنی و چه تاکتیکی رسیدند.

وی با تاکید بر اینکه دیدار با گسترش فولاد برای آنها بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: در حال حاضر تمام تمرکز کادرفنی و بازیکنان روی بازی با گسترش است و خیلی خوب می‌دانیم 3 امتیاز این مسابقه چقدر برای ما اهمیت دارد. هدف‌مان این است قبل از تعطیلات نیم فصل به جمع مدعیان اضافه شویم و تلاش می‌کنیم این اتفاق رخ دهد.

قنبرپور در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل هم اردوی یک هفته‌ای خواهد داشت یا نه؟ گفت: در این مورد نظر برانکو شرط است. هر تصمیمی که سرمربی تیم اتخاذ کند باشگاه در حد توانش آن را عملی خواهد کرد و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. احتمال دارد دوباره در کیش اردو داشته باشیم یا به دبی و ترکیه برویم. در این مورد برانکو هنوز تصمیم نهایی خود را اتخاذ نکرده است.

مربی پرسپولیس درباره اینکه لیست خرید و خروجی پرسپولیس به دست مدیریت این باشگاه رسیده است یا خیر، اظهار داشت: تا این زمان برانکو لیستی به باشگاه ارائه نکرده و اگر هم قرار باشد این اتفاق رخ دهد زمان آن در نیم فصل خواهد بود.