دوست دارم هر روز با پرسپولیس بازی کنیم

به گزارش افکارخبر، سامره در این باره گفت: در ۳۰،۲۰ دقیقه اول بازی بازیکنان من خوب نبودند ولی بعداز آن دو گل زدیم ولی هنوز هم از عملکرد تیمم راضی نبودم تا اینکه در نیمه دوم ما ۴ گل دیگر به ثمر رساندیم و به نظر من در کل بازی ما ۶ گل زدیم و ۶ گل هم نزدیم.

 

او ادامه داد: متاسفانه به دلیل همزمانی بازی ما با دیدار تراکتور و استقلال در لیگ، این دربی فقط ۲۰ تماشاگر داشت و واقعاً در روزی که ما ۶ گل به پرسپولیس زدیم، جای تماشاگران استقلال خالی بود.

 

وی افزود: درست است که ما در حال حاضر صدرنشین امیدها هستیم ولی هنوز 9 بازی تا اتمام لیگ باقی‌مانده و ما می‌بایست با تمرکز بازی‌های باقیمانده را هم ادامه دهیم. در حال حاضر شرایط ما کار سختی داریم. تیم‌های ته جدولی برای نیفتادن می‌جنگند و اکثر تیم‌ها مقابل ما انگیزه دارند، اما سایپا و نیرو زمینی جدی‌ترین رقبای ما هستند.

 

سامره با اشاره به ثمر رسیدن ۶ گل در دربی گفت: بعد از آنکه ۴ گل به ثمر رساندیم تعویض‌هایم را در این جهت انجام دادم که باز هم به گل برسیم و بتوانیم 6 گل به پرسپولیس بزنیم. امروز آقای صادق پور مسوول آکادمی استقلال در ورزشگاه حضور داشت و از پرسپولیسی‌ها هم آقایان محمدخانی و پنجعلی در ورزشگاه بودند.

 

سرمربی استقلال افزود: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که لیاقت آن را  دارند که بعد از سال‌ها در لیگ قهرمان شوند و این پیروزی را به هوادارن تقدیم کنند. امیدوارم که باشگاه هم بیشتر از این هوای این بازیکنان را داشته باشد. شاید باور نکنید ولی آنها حتی با یک پاداش ۲۰ هزارتومانی خوشحال می‌شوند. بعضی از آنها حتی کرایه راه برای حضور در تمرین را هم ندارد.

 

سامره با اشاره به اینکه از بازیکنان امید استقلال در ادامه بیشتر می‌شنویم، گفت: هدف من این است که بتوانم از این تیم بازیکنان موثری را به لیگ معرفی کنم و مطمئن باشید که از میان بازیکنان امسال استقلال، فوتبالیست‌های خوبی بیرون می‌آیند که به زودی بیشتر از آنها خواهید شنید و می توانند تا ۱۰ سال آینده بار فوتبال ایران را به دوش بکشند.

 

او در پایان با اشاره به تیترهای رسانه‌ها مبنی بر اینکه سامره گربه سیاه پرسپولیس است، گفت: من دوست دارم هر هفته با پرسپولیس بازی داشته باشیم. چه زمانی که بازی می‌کردم و چه حالا که مربی هستم. چون بازی در دربی انگیزه مضاعفی به من می‌دهد. ضمن اینکه بازی‌های دربی همیشه زیبا و پرهیجان دنبال می‌شود.