به گزارش افکارخبر، محمدرضا رجبی در خصوص خط خوردن نامش از تیم ملی هندبال که عنوان شد به دلایل فنی بوده است، اظهار داشت: من هم مثل شما نمی‌دانم چرا از تیم ملی کنار گذاشته شده‌ام، البته شنیده‌ام که عرفان به دلیل مسائل فنی این تصمیم را گرفته است اما من به هیچ عنوان این موضوع برایم قابل پذیرش نیست. این را باید به یاد داشته باشیم که در این چند سال چندین مربی به تیم ملی آمده‌اند و رفته‌اند، اما بدنه تیم ملی همان بازیکنان هستند و فکر می‌کنم این موضوع بیانگر خیلی مسائل باشد.

وی  در خصوص اینکه گفته شده عرفان به دنبال جوانگرایی است، گفت: اوج بازی و آمادگی یک هندبالیست در سن 28 سالگی است و نمی‌دانم چرا باید در این شرایط و در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا این تصمیم را بگیرند.

کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکردتان در مسابقات انتخابی المپیک رضایت داشتید، گفت: عرفان در مسابقات انتخابی المپیک چندان به من بازی نمی‌داد تا بخواهم عملکردم را بررسی کنم اما پیش از این در هر مسابقه‌ای که برای تیم ملی به میدان رفتم از عملکردم رضایت داشته‌ام.

رجبی در خصوص قرعه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: تیم ملی با قرعه مناسبی در مسابقات قهرمانی آسیا رو به رو است و من و سایر بچه‌هایی که از تیم ملی کنار گذاشته شده‌ایم، معتقدیم که هندبال و موفقیت آن از هر چیز دیگری ارزشمندتر است و امیدواریم  با حضور ما و یا حتی بدون ما بهترین نتیجه حاصل شود و ایران یکی از 5 سهمیه حضور در جام جهانی فرانسه را کسب کند.