وقتی مظلومی و قلعه نویی از هم ترسیدند

به گزارش افکارخبر، صادق ورمزیار ابتدا در خصوص تساوی بدون گل استقلال و تراکتورسازی تبریز گفت: این چه بازی بود؟ فکر می‌کنم سرمای هوا روی کیفیت بازی تأثیر گذاشته بود. البته ترس پرویز مظلومی و امیر قلعه‌نویی از یکدیگر نیز در رقم خوردن این تساوی نقش داشت.

وی افزود: هم بازیکنان و هم کادر فنی دو تیم به تساوی راضی بودند. در حالی که استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود باید خود را ثابت و بیشتر از این تلاش کند. تیم ما در 8 بازی اخیر خود تنها 2 پیروزی کسب کرده است که آمار بسیار بدی برای یک تیم مدعی است.

کاپیتان اسبق استقلال ادامه داد: استقلال برای قهرمانی باید حداقل از 8 بازی آخر خود 4 پیروزی و 4 تساوی کسب می‌کرد که البته من معتقدم 6 پیروزی از این تعداد بازی برای تیمی در قواره قهرمانی لازم است.

وی خاطرنشان ساخت: با این رویه هم تماشاگران و هم قهرمانی را از دست می‌دهیم. ما از اول فصل این نکات را گوشزد می‌کردیم ولی دوستان ناراحت می‌شدند. با این حال اگر می‌خواهند قهرمان شوند باید چاره‌ای بیندیشند.

ورمزیار با ابراز نارضایتی از عملکرد استقلال در 14 هفته ابتدایی لیگ تصریح کرد: از عملکرد تیم به خصوص در 8 هفته اخیر راضی نیستم. ما حتی تیم خود را هنوز نشناخته‌ایم. استقلال قطعا در بازار نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به جذب بازیکن نیاز دارد. فکر می‌کنم در هر 4 پست هافبک و خط حمله به بازیکن جدید احتیاج داریم.

وی اضافه کرد: در ابتدای فصل در خط دفاع مشکل داشتیم اما حالا اوضاع برعکس شده و در قسمت جلویی تیم با مشکل روبه‌رو هستیم. باید فکری کرد تا تیم، شادابی لازم را به دست بیاورد. زیرا خط حمله تیم است که تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشاند. نفرات فعلی توانایی انجام این کار را ندارند.

مربی سابق آبی‌پوشان پایتخت با اشاره به حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتورسازی بیان کرد: قلعه‌نویی به مدتی آرامش و تمرکز نیاز داشت تا بتواند دوباره کار کند اما با انتخاب تراکتورسازی، حرکتی ریسکی انجام داد. وی مربی پرافتخار و رزومه‌داری است و اگر بخواهد به راحتی می‌تواند موفقیت‌های خود را تکرار کند.

ورمزیار در خصوص تغییر و تحول روی نیمکت استقلال در ابتدای فصل یادآور شد: من همان زمان گفتم که تیم به تغییر نیاز دارد. لازمه این کار، استراحت قلعه‌نویی و حضور یک مربی جدید با تفکرات نو بود. با رفتن قلعه‌نویی این شوک به تیم وارد شد اما کافی نبود. هنوز خلأهایی در بازیکنان و کادر فنی وجود دارد که باید برطرف شود.