قهرمانی پنالتی نگرفت و خداحافظی کرد!

به گزارش افکارخبر، منصور پورحیدری بر این باور است که حاشیه‌ها و استرس‌های قبل از بازی با تراکتور باعث شد در تبریز بازی زیبا نشود...

 

تساوی استقلال در تبریز؛ نظر سرپرست استقلال در این‌باره چیست؟

به هر حال خودتان می‌دانید جدال استقلال و تراکتور از حساسیت زیادی برخوردار بود و این حساسیت باعث می‌شود استرس نزد بازیکنان دو تیم بالا رفته و نتوانند از تمام پتانسیل خود استفاده کنند. این‌ها مسائلی است که در کیفیت بازی تأثیر مستقیم دارد.

استقلال دو، سه بار فرصت گلزنی داشت اما از دست رفت.

اگر بخواهیم عملکرد دو تیم را در طول 90 دقیقه مورد ارزیابی فنی قرار دهیم، استقلال تا حدودی بهتر بود و فرصت‌های گلزنی‌ روی دروازه تراکتورسازی خلق کردیم که از دست رفت.

استقلالی‌ها به قضاوت قهرمانی اعتراض داشتند. شما نیز معتقدید یک پنالتی به سود تیم‌تان نگرفت؟

پیش از اینکه درباره ماجرای پنالتی حرف بزنم، باید بگویم محسن قهرمانی از دنیای داوری وداع کرد و به او خسته‌نباشید می‌گوییم. روی دو صحنه شک وجود داشت که بعد معلوم شد بازیکن تراکتور روی سجاد شهباززاده خطای پنالتی انجام داد. محسن قهرمانی می‌توانست در آن لحظه در سوت خود بدمد.

او کارت زرد نیز نشان نداد.

(با خنده) شاید در روز خداحافظی‌اش نمی‌خواست کارت زرد نشان دهد. به هر حال تصمیمات داور در بازی گرفته شده و نمی‌توان کاری انجام داد.

دوباره در جام حذفی با تراکتورسازی بازی دارید؛ جدال مرگ و زندگی.

در جام حذفی شرایط بسیار متفاوت است و فقط یک تیم باید جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کند. استقلال از روز اولی که پا به جام حذفی گذاشت، آن را جدی گرفت و تا این مرحله پیش آمدیم. حالا می‌خواهیم راهی فینال شویم و جدال فوق‌العاده مهمی را خواهیم داشت. به امید خدا در آن بازی با غلبه بر حریف خودمان فینالیست می‌شویم.