به گزارش افکارخبر،  مرتضی اسدی در مورد شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: خیلی کارشناسان فوتبالی‌ها می‌گویند ما بازی بسیار زیبایی انجام دادیم حتی خود آقای برانکو و بازیکنان حریف در مصاحبه‌هایش این موضوع را ذکر کردند که ما آنها را بسیار تحت فشار گذاشتیم. خدا را شکر آقای کمالوند هم از عملکرد بچه‌ها راضی بود ولی ای کاش تمام این‌ها با کسب یک پیروزی شیرین خارج از خانه همراه می‌شد که این اتفاق نیفتاد. باز جای شکرش باقی است زیرا ما جایگاه خوبمان را در جدول همچنان در دست داریم.

 

او در مورد اینکه آیا وقفه باعث شده که آنها نتوانند همانند دفعات پیش بعد از تعطیلی نتیجه بگیرند در نتیجه دیدار با پرسپولیس تاثیر گذاشته یا خیر ادامه داد: بله، واقعا این موضوع بی‌تاثیر نیست ولی بارها گفته‌ام هنوز هم همان نظر را دارم که این وقفه‌ها به تیم‌ها لطمه می‌زند زیرا ما تا در شرایط بازی قرار می‌گیریم لیگ تعطیل می‌شود. هم لیگ از آن پویایی خاص خودش می‌افتد و همین اینکه بازیکنان در آن مدت به دلیل بدنسازی و تمرینات پرفشاری که انجام می‌‌دهند تحت فشار قرار می‌گیرند.‌ این‌بار هم نتوانستیم سنت‌شکنی کنیم اما امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

 

مدافع گسترش فولاد در مورد دیدار پیش رو با فولادخوزستان می‌گوید: درست است این تیم وضعیت خوبی ندارد ولی ما هرگز آنها را دست کم نمی‌گیریم و باید 3 امتیاز را بگیریم تا بتوانیم قبل از پایان نیم فصل در رده خوبی قرار گرفته باشم. تنها مشکلمان بدشانسی است و اینکه توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شود که امیدوارم این موضوع در بازی با فولاد رفع شود و به مشکل نخوریم.

 

اسدی در پایان درمورد خداحافظی قهرمانی از جامعه داوری افزود: او یکی از بهترین داوران ما بود که خیلی غریبانه رفت البته اینجور رفتار ها در فوتبال ما عادی است و این موضوع سر خداحافظی مهدوی کیا،مجیدی و ... هم رخ داپ،خیلی از خداحافظی آقای قهرمانی ناراحت شدم و این حقش نبود.