خودمان هم دیروز (یک‌شنبه) وقتی با رضاییان صحبت کردیم، متوجه شدیم.

 

لابد مشغول استراحت هستی؟

تمرین امروز (یک‌شنبه) ما تعطیل است اما اوضاع و احوال خوبی ندارم. بیمار و ناخوش‌احوال در منزل هستم.

  جداً؟!

بله، متأسفانه شب قبل از بازی با راه‌آهن یزدان نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که ویروسی شدم.

  پس چطور بازی کردی؟

چاره‌ای نداشتیم. سوشا مکانی هم بیمار شده بود و همه ما این‌طوری بودیم. روز بازی متوجه شدیم و متأسفانه کاری نمی‌شد کرد. با همان حالت هم در زمین رفتیم و خدا را شکر، بردیم.

  با چه کسی هم‌اتاق بودی؟

لوکا ماریچ!

  به او این بیماری را انتقال ندادی؟

نه، شاید لوکا این ویروس را به من انتقال داده باشد اما از شوخی گذشته فکر می‌کنم قورمه‌سبزی باعث این بیماری شد.

  قورمه‌سبزی؟!

بله، همه بازیکنانی که شب بازی قورمه‌سبزی خوردند مریض شدند. نمی‌دانم اما هم تب و لرز دارم و هم سرما خوردم. اصلاً حال و روزم خوش نیست.

  به بازی با پدیده مشهد می‌رسی؟

این ویروس دوره دارد و فکر می‌کنم سه روزه از بدن ما خارج شود البته دکتر تیم فردا نظر می‌دهد اما به احتمال فراوان مشکلی نخواهم داشت و به بازی با پدیده می‌رسم.

  به بازی با راه‌آهن یزدان برگردیم. تو تجربه بازی در شهرقدس را داشتی؟

بله، قبلاً بازی کرده بودم. راه‌آهن یزدان تیم خوبی است و میزبانی هم عالی بود. زمین چمن و رختکن ورزشگاه شهدای شهرقدس هم کم و کسری نداشت و خدا را شکر که بردیم. ما به این امتیازات خیلی نیاز داریم. (صدای تلویزیون هم آن طرف خط می‌آید که بازی بارسلونا و ریور‌پلاته در چارچوب جام باشگاه‌های جهان با گزارش عادل فردوسی‌پور در حال پخش است.)

  مگر بارسایی هستی که این مسابقه را تماشا می‌کنی؟

نه، اتفاقاً رئالی هستم اما به خاطر علیرضا فغانی داور ایرانی بازی بارسا و ریورپلاته دارم این دیدار را تماشا می‌کنم. این داور افتخار فوتبال ایران است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

  راستی بازی جلوی میلاد محمدی سخت نبود؟

میلاد و مهرداد محمدی دوقلوهای راه‌آهن یزدان بازیکنان خوبی هستند و البته من با همه بچه‌های این تیم رابطه خوبی دارم. قبل از شروع مسابقه هم رفتم و با راه‌آهنی‌ها عکس دسته‌جمعی انداختم ولی با سوت داور همه چیز عوض شد. باید به خاطر شاد کردن هواداران پرسپولیس می‌جنگیدیم و پیروز می شدیم که شدیم.

  مهدی طارمی هم با دو گلی که به ثمر رساند به شرایط عادی خود برگشت. در این رابطه صحبتی نداری؟

در صحنه گل دوم پشت سر مهدی بودم. به طارمی گفتم جان مادرت ول کن تا من بزنم اما استپ سینه‌ کرد و با شوتی زیبا گل زد. ارسال توپ در آن صحنه پفکی بود و با سر نمی‌شد گل زد. به نظرم مهدی بهترین تصمیم را گرفت. فرقی هم نمی‌کند او گل بزند یا من و همین که در کورس آقای گلی صدرنشین است برای ما پرسپولیسی‌ها باعث خوشحالی است.