محمد زادمهر با ابراز رضایت از نتایج اخیر پرسپولیس اظهار داشت: در مورد عملکرد پرسپولیس در نیم فصل هواداران بهترین قاضی هستند که شکر خدا آنها از روند روبه‌رشدی که تیم از ابتدای فصل در پیش گرفت رضایت دارند.

وی افزود: پرسپولیس اگر قربانی اشتباهات داوری که ناشی از کم‌تجربگی آنها بود، نمی‌شد و بدشانسی نمی‌آورد در پایان نیم فصل هم در صدر جدول قرار می‌گرفت و هم اینکه در جام حذفی فینالیست شده بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه تیم با وجود این بدبیاری‌ها توانست با درایت کادرفنی روند روبه‌رشد خود را حفظ کند و ان‌شاالله با ادامه این روند به زودی به صدر جدول خواهیم رفت. پرسپولیس بازی به بازی بهتر می‌شود و از لحاظ کیفی در سطح خیلی خوبی قرار گرفته است. امیدوارم در آینده شاهد تعطیلی کمتر مسابقات لیگ باشیم تا وقفه‌ای در روند رو به جلو تیم بوجود نیاید.

زادمهر درباره نقش مدیریت و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در روند مثبتی که این تیم در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: مسلماً نقش مثبتی در این زمینه داشته است. در ابتدای فصل مدام از ما انتقاد می‌شد که چرا نمی‌توانیم یک اسپانسر برای باشگاه بیاوریم اما با حفظ آرامش سعی کردیم بهترین اسپانسر را برای باشگاه جذب کنیم که با همکاری خوب بین اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه این اتفاق رخ داد. در حال حاضر باشگاه به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و مربیان عمل کرده و تیم در آرامش خوبی به سر می‌برد.

وی در پایان در خصوص اینکه پرسپولیس در نیم فصل بازیکنی جذب خواهد کرد یا نه گفت: در این‌باره کادرفنی هنوز درخواستی از باشگاه نداشته است.