فغانی: در مورد صحنه گلزنی مسی حرفی نمی‌زنم

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد تیم داوری کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان گفت: خوشبختانه دوره خوبی را سپری کردیم و آموزش‌های لازم را در این بازی‌ها دیدیم، زمانی هم که قضاوت بازی اول به ما داده شد توانستیم عملکرد خوبی از خودمان به جا بگذاریم و این اعتماد به ما صورت گرفت تا دیدار فینال را سوت بزنیم.

وی درباره بازی فینال هم اظهار داشت: بازی خوبی بود اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی سنگینی در پیش داشتیم چرا که دو تیم قدرتمند از فوتبال اروپا و آمریکای جنوبی رو در روی هم قرار داشتند اما خوشبختانه قضاوت خوبی انجام دادیم و از عملکرد ما هم راضی بودند.

داور فوتبال کشورمان در مورد تقابلش با بازیکنان بزرگ دنیا خاطرنشان کرد: ما موارد آموزشی که برایمان در نظر گرفته شده بود را انجام دادیم و شرایط قضاوت هم مشخص است، برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی درون زمین حضور دارد و مهم کنترل و مدیریت بازی بود که به بهترین نحو انجام شد و خوشبختانه رضایت مسئولان هم در پی داشت.

فغانی در خصوص گل اول تیم بارسلونا و اینکه گفته می‌شود توپ به دست لیونل مسی برخورد کرده، خاطرنشان کرد: درباره بازی و صحنه‌های آن نمی‌توانم حرف بزنم چرا که این قانون داوری است اما هرچه بوده تمام شده و ما در خصوص بازی نمی‌توانیم حرف بزنیم.

فغانی در مورد اینکه مسئولان برگزاری بازی‌ها از قضاوتش راضی بودند اظهار داشت: خوشبختانه خواسته‌ها برآورده شد و قضاوت خوبی انجام دادیم و بدون کوچکترین مشکل کار خودمان را کردیم و عملکردمان هم رضایت‌بخش بود.

وی در پایان تصریح کرد: باید از اهالی ورزش و غیر ورزشی‌ها که در این مدت از ما حمایت کردند تشکر کنم همچنین باید از اسفندیار بهار مست قدردانی کنم که اطلاعاتی در خصوص تیم‌های آمریکای جنوبی و نوع عملکرد آنها در اختیار ما قرار دادند.