یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول پس از شکست 3 برصفر تیمش در خانه واتفورد در بازی هفته هفدهم لیگ‌برتر ادعا کرد تیمش از باد و داور ضربه خورده است! 

 ستاره سابق ماینتس در این باره  به سایت لیورپول گفت: متاسفانه اصلا شروع خوبی نداشتیم و نسبت  به اتفاقات بازی و گل‌های نیمه اول واکنش مناسبی نشان ندادیم. در نیمه دوم شرایط اندکی بهتر شد. فرصت‌هایی به دست آوردیم که با اندکی شانس می‌توانست به گل تبدیل شود. اگر گل می‌زدیم، روند بازی غیر قابل پیش‌بینی می‌شد. در حال حاضر غمگین‌ترین روزهای دوران حضورم در لیورپول را می‌گذرانم. ما آمده‌ایم که متفاوت از شرایط فعلی عمل کنیم. باید تا قبل از بازی بعدی مقابل تاتنهام، این فاصله زیاد بین خواسته‌هایمان و واقعیات موجود را پر کنیم.

کلوپ در ادامه به انتقاد از داور بازی پرداخت: در صحنه گل اول، هر دو دست دروازه‌بان ما روی توپ بود و  در این حالت ضربه به توپ از سوی مهاجم خطاست اما داور صحنه را ندید و گل رقیب را پذیرفت.این زمین، بهترین مکان برای فوتبال بازی کردن نبود اما می‌توانستیم به راحتی در آن به توپ ضربه بزنیم. باد به ضرر ما می‌وزید و در صحنه گل دوم به نفع رقیب عمل کرد؛ در حالی که در صحنه موقعیت گل اوریگی، مانع گلزنی ما شد! 

 او در پایان به یک نکته بدیهی اشاره کرد: همه تیم‌هایی که آسان و راحت بازی می‌کنند، الان در جدول موقعیت خوبی دارند. تیم‌های یرتر فصل قبل درگیر رقابت‌های اروپایی هستند و در این وضعیت خسته می‌شوند. درباره واتفورد باید بگویم این تیم کیفیت بسیار بالایی دارد، مهاجمان خطرناکی را در خود می‌بیند و از دفاع سازمان یافته‌ای سود می‌برد. اگر کمی آسان و بدون مشکل بازی می‌کردیم، هم بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و هم فرصت های افزون‌تری به وجود می‌آوردیم.