سوشا:شاید من هم از پرسپولیس بروم

سوشا مکانی درباره عملکردش در دیدار مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: «قبول دارم روز خوبی را نداشتم اما مطمئنا با پرسپولیس روزهای خوبی را در آینده خواهم داشت. من مسئولیت نتیجه تساوی را به گردن می‌گیرم و تمام وجودم را برای موفقیت پرسپولیس در بازی‌های آینده می‌گذارم.»

 

وی افزود: «قبل از اینکه دروازه‌بان پرسپولیس باشم، هوادار این تیم هستم. من به بازیکنان و کادر فنی اعتقاد کامل دارم. همان‌طور که از جهنم برای خودمان بهشت ساختیم مطمئنا می‌توانیم از این وضعیت خارج شویم و با پرسپولیس به موفقیت برسیم.»

 

دروازه‌بان پرسپولیس در ادامه گفت: «من بالا و پایین فوتبال را زیاد دیده‌ام اما باید بگویم به خودم و توانایی‌هایم ایمان دارم. الان که با شما صحبت می‌کنم در حرم امام رضا (ع) هستم. خودم را به امام رضا (ع) می‌سپارم و از او می‌خواهم یار و یاور آدم‌هایی مثل من باشد. خدا می‌داند الان در دل من چه می‌گذرد.»

 

مکانی افزود: «حرف‌های نزده را همیشه می‌توان به زبان آورد. من کسانی را که از روی قصد و غرض‌ورزی با استفاده از اسم من قصد تخریبم را دارند به امام رضا (ع) واگذار می‌کنم.»

 

وی درباره رقابتش با ایمان صادقی نیز گفت: «قبلا فکر می‌کردم برای بازی‌کردن در پرسپولیس باید با هم‌پستی‌ام رقابت کنم اما الان متوجه شدم این رقابت دامنه گسترده‌تری دارد و رقابت سالم و فوتبالی نیست. البته تنها شانسی که آوردم این بود که برانکو ایوانکوویچ در راس کادر فنی تیم قرار دارد که دست خیلی‌ها را از تیم کوتاه کرده است. او با این کار باعث شده خیلی‌ها از خوردن نان حرام محروم شوند.»

 

دروازه‌بان پرسپولیس با بیان اینکه در دو سال اخیر سختی‌های زیادی کشیده‌ام، گفت: «من بابت همه اتفاقات تاوان داده‌ام اما باید بگویم سوشا مکانی مرد روزهای سخت است و هیچ وقت کم نمی‌آورد.»

 

وی عنوان کرد: «در فوتبال ایران با خیلی‌ها کار کرده‌ام. به جرات می‌توانم بگویم برانکو ایوانکوویچ را به اندازه پدرم دوست دارم چون چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام. البته برادران پانادیچ را هم مثل برادرانم دوست دارم چون از آنها هم درس‌های زیادی مثل اقتدار، وفاداری، انسانیت و سلامت کاری را یاد گرفته‌ام. از همه مهم‌تر باید بگویم آنها عاشق پرسپولیس هستند.»

 

مکانی خاطرنشان کرد: «شاید من روزی از پرسپولیس بروم اما امیدوارم برانکو و کادرش تا آخر عمرم هدایت تیم محبوبم یعنی پرسپولیس را بر عهده داشته باشند. امیدوارم در انتهای فصل یک قهرمانی پاک را شاهد باشیم و فاتح این کارناوال، پرسپولیس باشد. ما مطمئنا با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و هر روز تشنه‌تر از قبل به دنبال موفقیت خواهیم بود.»