برهانی: هواداران تیم دوازدهم ناراحت شدند!

آرش برهانی پس از برتری سه بر یک استقلال مقابل سیاه‌جامگان در مورد اینکه در یک بازی می‌گویند او اخراج شده و در بازی دیگر او را فیکس بازی می‌دهند، گفت: ابتدا جا دارد از افشارزاده و مظلومی تشکر کنم اما باید بگویم که یک مقدار شیطنت‌ها در این خصوص انجام شده است.

وی در مورد صحنه گلزنی‌اش گفت: پس از اینکه جابر انصاری از روی توپ پرید من هم توانستم این توپ را وارد دروازه کنم.

برهانی در مورد دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان نیز گفت: صد درصد آماده نبودیم و مدام می‌گفتند که بازی انجام می‌شود یا نمی‌شود و ما هم تمرکز نداشتیم و خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم در حالی که دیروز در آن هوای کثیف تمرین کردیم و امروز هم در همین هوا بازی کردیم و خیلی تفاوت هم نمی‌کرد با این حال فکر می‌کنم دیروز هوا بهتر بود اما در مجموع نمی‌دانم که معیار برای این تصمیم‌گیری‌ها چیست.

وی با اشاره به اینکه ماسک‌های ابتدای بازی را به خاطر آلودگی هوا زدیم و به زمین آمدیم در مورد حضور هواداران دراین هوا گفت: در هر صورت آنها هم مثل ما بامعرفت هستند و در این سرما به ورزشگاه می‌آیند تا ما را تنها نگذارند.

برهانی در مورد اینکه چندمین گلش را برای استقلال به ثمر رسانده است، گفت: نمی‌دانم که در ادامه یکی از خبرنگاران به وی گفت این هشتادمین گل است که برای استقلال زد.

مهاجم استقلال در مورد پست جنجالی‌اش در اینستاگرام و اینکه آیا منظور او هواداران پرسپولیس بود یا خیر، گفت: من گفته بودم تیم دوازدهم و اسمی از هیچ تیمی نبردم پس از آن هم این پست را برداشتم. خیلی هم از این کار پشیمان هستم. حس کردم به خاطر این پست شاید تاج و بهروان که خیلی زحمت می‌کشند تا بازی‌ها منظم برگزار شود ناراحت شده و به این دو بزرگوار بر بخورد اما دیدم هواداران تیم دوازدهم جدول بی‌ادبی کردند و اتفاقا تعدادشان هم زیاد بود. جالب اینکه فکر نمی‌کردم تیم دوازدهم این همه تماشاگر داشته باشد.

وی افزود: همین که من نوشتم تیم دوازدهم هواداران این تیم خودشان متوجه شدند چون جایگاه واقعی تیمشان را می‌دانند اما من به خاطر تاج و بهروان این پست را برداشتم و خیلی هم پشیمانم.

برهانی در مورد اینکه گفته می‌شود اینستاگرامش را بسته است، گفت: این حرف‌ها نیست. من از ساعت 8 دیشب که به هتل رفتم دیگر اینترنت نداشتم.

مهاجم استقلال در مورد توهین هواداران استقلال به تاج گفت: فکر نمی‌کنم هواداران به تاج بی‌ادبی کرده باشند اتفاقاً این دو نفر باید از پست من شاکی می‌شدند نه هواداران تیم دوازدهم. به هواداران خودمان هم می‌گویم که تاج و بهروان زحمت زیادی می‌کشند و دو تیم استقلال و پرسپولیس هم برای آنها مهم نیست اتفاقاً اینستاگرام‌ خود را نبستم تا مردم بیشتر فرهنگ تیم دوازدهم را بشناسند.

وی در پایان در مورد اینکه از قول او پستی در اینستاگرامش گذاشته شده بود که در این پست به برخی‌ها توهین شده بود، گفت: اصلاً چنین پستی نگذاشتم اتفاقاً طرفداران تیم خاص به اندازه‌ای که برایشان پست بگذارم نیستند.