رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با شکست سیاه جامگان مقابل استقلال اظهار داشت: راستش را بخواهید همانطور که آقا فرهاد هم گفت مقابل استقلال اصلا خوب بازی نکردیم. استقلال تیم پرمهره ای است که صدر جدول قرار دارد و کار ما مقابل این تیم بسیار سخت بود. برخلاف بازیهای قبلی که خوب بازی می کردیم و با بدشانسی نتیجه نمی گرفتیم، این بار خوب نبودیم.

وی ادامه داد: البته 7، 8 بازیکن نسبت به زمانی که ما سیاه جامگان را تحویل گرفتیم، تغییر کرده اند. در واقع تیم جدیدی را روانه مسابقات کردیم و باید از تعطیلات نیم فصل به نحو احسن استفاده کنیم. در بازی آینده مقابل استقلال اهواز با کسب 3 امتیاز می توانیم خودمان را بالا بکشیم و بعد از تعطیلات نیز استارت موفقیت های تیم زده شود.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان درباره آلودگی هوای تهران و جابجایی چند باره برنامه بازی با استقلال تصریح کرد: فکر می کنم 4 تیمی که بازیشان به تعویق افتاد، کاملا سردرگم بودند. من روز یکشنبه که نگاه می کردم، کاملا کوههای تهران مشخص بود اما وقتی دوشنبه نگاه کردم، اصلا معلوم نبود. بازیکنان استقلال هم با ماسک به زمین آمدند چون آنها نیز مثل ما شرایط سختی داشتند. وضعیت تمرینی هر 2 تیم به هم ریخته بود و به نظرم باید این بازی لغو می شد. 

شاهرودی در رابطه با اینکه سیاه جامگان در لیگ برتر می ماند یا خیر، گفت: صد در صد این اتفاق رخ خواهد داد. فرهاد کاظمی متخصص همین کار است و فصل قبل در راه آهن نیز این کار را کرد. ما هدفمان قرار گرفتن در رده هفتم و هشتم لیگ برتر است و مطمئن باشید که به هدفمان هم می رسیم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره انتخاب علی کریمی در نظرسنجی برنامه نود نود خاطرنشان کرد: علی کریمی به دلیل اینکه تا همین چند سال قبل هم فوتبال بازی می کرد، در یاد جوانان نیز هست. کریمی تکنیک منحصر به فردی داشت که باعث محبوبیتش شد و به نظرم استحقاق رسیدن به چنین جایگاهی را هم دارد.

وی در واکنش به کری خوانی آرش برهانی و واکنش پرسپولیسی ها گفت: من خیلی در جریان این اتفاقات قرار نگرفتم اما به نظرم کری خوانی که همراه با توهین باشد، درست نیست. آرش بازیکن خوبی است و باید یادش باشد که امثال او باید کاری کنند تا هواداران تیم حریف نیز قبولشان داشته باشد. مثلا هواداران استقلال در کوچه و خیابان با من عکس می اندازند چون هیچ وقت به حریف توهین نکردم. ما زمان خودمان نیز کری خوانی می کردیم اما این با توهین کردن متفاوت است.

شاهرودی در پایان افزود: من تصور می کنم کسی به برهانی گفته بود این پست را بگذارد چون او از این اخلاق ها ندارد. در هر صورت باید استقلالی ها به یاد داشته باشند که همیشه در ورزشگاه و نظرسنجی ها 70 درصد پرسپولیسی ها هستند و 30 درصد به استقلالی ها تعلق می گیرد.