مدیرعامل پشت متعصب استقلالی را خالی کرد

منصور قنبرزاده  در رابطه با اینکه پیام صادقیان در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته، اظهار داشت: این اتفاق رخ داده چون هم ما از عملکرد صادقیان راضی نبودیم و هم اینکه صادقیان از حضورش در نفت رضایت نداشت. این بازیکن در لیست فروش قرار گرفته و از همین جا اعلام می کنم هر باشگاهی او را می خواهد، کتبا به ما اعلام کند تا نهایت همکاری را با این بازیکن و باشگاه خواهانش داشته باشیم.

وی درباره اینکه صادقیان گفته نفت مشکل مالی دارد، عنوان کرد: من صلاح نمی دانم جواب بازیکن را در رسانه ها بدهم چون سلسله مراتب باید رعایت شود. همانطور که گفتم این بازیکن کارایی لازم را برای ما نداشته است.

مدیرعامل نفت تهران درباره اینکه صحبت از جدایی نانگ، امیری و حسینی هم می شود، تصریح کرد: برای هیچ کدام از این بازیکنان تا این لحظه درخواستی نیامده و اگر باشگاهی آنها را می خواهد باید با ما مذاکره کند. فقط صادقیان و مومنی در لیست فروش ما بودند وگرنه سایر بازیکنان را برای نیم فصل دوم می خواهیم.

قنبرزاده درباره شکست تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: من می گویم که تراکتورسازی آن روز بهتر از ما بازی کرد و از موقعیت هایش هم بهتر استفاده کرد. آنها بردند و ما نیز باید تبریک بگوییم نه اینکه به دنبال بهانه باشیم. من این شکل اظهارنظرها را به صلاح نمی دانم و نمی پسندم چون معتقدم هر 2 تیم در شرایط مساوی قرار داشتند.

وی با اشاره به اظهارات منصوریان علیه مهدی تاج که گفته باید کارت قرمز بگیرد، افزود: من بارها به منصوریان اعلام کردم که حق ندارد خارج از مباحث فنی درباره اتفاق دیگری حرف بزند. الان هم از او او گلایه دارم که چرا چنین حرفهایی را زده است. قطعا حرفهای منصوریان موضع باشگاه نفت نیست و ما همیشه با سازمان لیگ تعامل داشته ایم.

مدیرعامل نفت در پایان گفت: با منصوریان جلسه می گذاریم و به او می گوییم که باید فقط تمرکزش روی مسائل فنی باشد. مگر تا به حال شده که من درباره مسائل فنی حرف بزنم؟ الان هم تمرکزمان روی بازی با صبا است و بعد از آن درباره خیلی از اتفاقات تصمیم گیری خواهیم کرد.