استقلال در برخی بازی ها نفع برد تا توانست امتیاز جمع کند

فرشاد فلاحت‌زاده درخصوص تساوی روز گذشته استقلال مقابل ملوان، گفت: استقلال امسال از تیم‌های خوب فوتبال کشورمان است که دیروز هم می‌توانست برنده بازی باشد، اما با یک ضربه پنالتی، دروازه این تیم باز شد؛ هرچند که خودم هم فکر می‌کنم آن صحنه پنالتی بود؛ چراکه زمین انزلی لغزنده است و در این شرایط احتمال پنالتی دادن بیش‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: با این همه یک امتیاز در انزلی هم امتیاز خوبی است که شاید در آینده به سود تیم استقلال باشد. به نظر من بهتر بود استقلال در دقایق پایانی تدافعی‌تر بازی می‌کرد تا برد را حفظ کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عقب کشیدن بازیکنان این تیم پس از گل اول، افزود: نه تنها استقلال، بلکه در فوتبال ایران هر تیمی که گل می‌زند، عقب می‌کشد؛ چراکه بحث فشار تماشاگر و تیم حریف وجود دارد، البته باید بگویم این مسئله ضعف استقلال نیست، بلکه ضعف کل فوتبال ایران است.

فلاحت‌زاده درمورد وضعیت استقلال در 17 هفته گذشته از لیگ برتر، افزود: استقلال از تیم‌هایی است فراز و نشیب زیادی نداشت، این تیم توانسته اکثر امتیازات را جمع کند و به نظرم تا اینجا فصل موفقی را سپری کرده است، البته در برخی از بازی‌ها استقلال از داوری نفع برده، اما فکر می‌کنم این تیم بتواند روند خوبش را تا پایان لیگ ادامه دهد. به نظر من مربیان استقلال می‌توانند از تعطیلات لیگ استفاده کنند تا نقاط ضعف را برطرف کنند.

وی درباره عملکرد بازیکنان جوان استقلال، خاطرنشان کرد: به نظرم بازیکنان استقلال که جوان هستند، توانسته‌اند در کنار بازیکنان با تجربه ترکیب خوبی را تشکیل دهند. این بازیکنان در خدمت تیم هستند و جوانان نشان دادند که انگیزه زیادی برای کمک به استقلال دارند و به نظرم می‌توان از انرژی و جوانی آنها بهره‌برداری خوبی کرد.