استقلال بی جهت عقب می کشد

مقداد نجف نژاد در رابطه با تساوی استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: «بازی خوبی را شاهد بودیم اما انتظار می رفت استقلال بتواند در این دیدار برنده باشد. این بهترین فرصت بود که استقلال بتواند فاصله خود را با سایر مدعیان بیشتر کند اما با وجود اینکه بازیکنان توانستند 2 بار از حریف جلو بیفتند، در نهایت پیروزی را از دست دادند.»

 

وی درباره ارزیابی اش از عملکرد استقلال قبل از تعطیلات نیم فصل عنوان کرد: «نتیجه خوب بوده چون الان استقلال صدرنشین است اما راستش را بخواهید انتظار ما از استقلال بیشتر از این است. تمام امکانات برای حضور توام با موفقیت استقلال در این فصل وجود داشته و این تیم باید در برابر تمام تیم ها برای پیروزی به میدان برود. اینکه در برخی از بازی ها می بینیم، تیم بعد از اینکه از حریفش جلو می افتد، عقب می کشد و نمی تواند نتیجه را حفظ کند، خوب نیست. نمی دانم دلیل این اتفاق چیست اما انتظار داریم این مشکل به زودی توسط مظلومی رفع شود.»

 

رئیس هیات مدیره استقلال درباره نقل و انتقالات نیم فصل این تیم تصریح کرد: «به خاطر اینکه 2 بازیکن را در نیم فصل اول از دست دادیم، به مظلومی قول دادیم که برای نیم فصل دوم بتوانیم چند بازیکن را جذب کنیم. قطعا با نظر کادرفنی این اتفاق در نیم فصل رخ می دهد و بازیکنانی را زیر نظر داریم که چند تن از آنها را جذب خواهیم کرد.»

 

نجف نژاد با اشاره به سفر مجید صالح به آمریکا برای دومین بار در فصل جاری گفت: «من به عنوان رئیس هیات مدیره اصلا در جریان این موضوع نیستم. بار قبلی هم که این اتفاق افتاده بود، ما در جریان نبودیم و نمی دانم مرخصی صالح با چه کسی هماهنگ می شود. وقتی صالح با باشگاه قرارداد دارد و طراحی تمرینات بر عهده اوست باید در تمرینات حاضر شود. مرخصی طولانی مدت صالح به تیم ضربه می زند و شخصا آنرا پیگیری می کنم.»

 

وی در پایان درباره حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: «من برای پنجمین دوره است که در انتخابات شرکت می کنم و 3 دوره آن در زمانی بوده که در استقلال حضور داشتم. قطعا تا به حال یک بار هم اتفاق نیفتاده که من از نام استقلال برای جمع آوری رای به نفع خودم سوءاستفاده کنم.»