هیچ بازیکنی از پرسپولیس نمی رود

محمدرضا زادمهر  درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با نظر برانکو ایوانکوویچ در فصل نقل و انتقالات نیم فصل هیچ بازیکنی از جمع پرسپولیسی ها جدا نخواهد شد. همچنین تا به این لحظه سرمربی تیم درخواست جذب هیچ بازیکنی را نداده و بدین ترتیب ما فعالیتی در فصل نقل و انتقالات نخواهیم داشت.

 

وی درباره اینکه گفته می شود ایمان صادقی برای جدایی از پرسپولیس به توافق رسیده عنوان کرد: به هیچ عنوان این طور نیست. ما تا زمانی که سرمربی تیم اجازه ندهد رضایت نامه ای برای هیچ بازیکنی صادر نخواهیم کرد. جذب دروازه بان در برنامه های ما نیست و به همین دلیل قصد نداریم ایمان صادقی را به تیم دیگری بدهیم.

 

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره مشکل پیش آمده برای سوشا مکانی پس از عکس هایی که از وی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود تصریح کرد: علاقه ای ندارم درباره این موضوع زیاد صحبت کنم چون این یک مساله شخصی و در نهایت درون باشگاهی است. مطمئن باشید باشگاه پرسپولیس در این قضیه با قدرت پشت سوشا مکانی می ایستد تا برایش حاشیه ای به وجود نیاید.

 

زادمهر درباره جایگاه پنجم پرسپولیس در جدول پس از گذشت 17 هفته از لیگ برتر گفت: ما از نتیجه به دست آمده در این مقطع راضی هستیم. با توجه به اینکه پرسپولیس در هفته های ابتدایی نتایج خوبی کسب نکرده بود رسیدن به این جایگاه هم ارزشمند است. باید امیدوار بود بعد از تعطیلات با توجه به قدرتی که این روزها در پرسپولیس می بینیم جایگاه تیم به تدریج بهبود پیدا کند.

 

وی در پایان درباره گلایه های برخی از بازیکنان بابت عدم پرداخت مطالبات خاطرنشان کرد: مطمئن باشید باشگاه پرسپولیس در این فصل تمام تعهداتی که به بازیکنان داده را پرداخت خواهد کرد. شاید کمی در زمان تاخیر داشته باشیم اما تا آخر فصل برای اولین بار کلیه قرارداد بازیکنان را تا ریال آخر پرداخت می کنیم. ما اسپانسری داریم که یک شرکت معتبر است اما زمان پرداختی آن از قبل مشخص شده و چند ماه یک بار این اتفاق رخ می دهد.