رامین رضاییان:مهربانترین عزیزم را از دست دادم

این بازیکن مؤثر سرخپوشان زمان مسابقه با استقلال خوزستان اصلاً نمی‌دانست مادربزرگ مهربان خود را از دست داده و با قدرت در زمین بازی کرد اما پس از اتمام این دیدار وقتی متوجه ماجرا شد... بهتر است همه چیز را از زبان خود رامین رضاییان بخوانید.

 

چه زمانی متوجه درگذشت مادربزرگت شدی و عکس‌العمل تو بعد از فهمیدن ماجرا چه بود؟

دقیقاً بعد از بازی بود که متوجه فوت مادربزرگم شدم. خیلی به هم ریختم و بدون آنکه دوش بگیرم، از همان استادیوم مستقیم رفتم ساری، سر خاک مادربزرگم... (با صدای گرفته ادامه می‌دهد) امسال، سال جالبی برایم نبود، اول فوت ناگهانی آقاهادی و بعد مادربزرگم و... نمی‌دانم!

چرا زودتر این مسئله مهم را به تو اطلاع ندادند؟ بعد که فهمیدی از فامیل و بستگان و به خصوص پسر‌عمو‌هایت گله نکردی؟

چرا، اتفاقاً گفتم. می‌دانید پدرم وحشتناک پرسپولیسی‌ است. پرسپولیس آن‌قدر برایش مهم است که فوت مادر خودش را از من پنهان می‌کند تا روحیه‌ام در بازی با استقلال اهواز به هم نریزد. از پدرم گلایه کردم اما توضیح داد که نمی‌خواسته تمرکز خودم و تیم به هم بریزد.

برخورد همبازیانت پس از پایان مسابقه با تو در این مورد چه بود؟

از هم‌تیمی‌هایم و خیلی از کسانی که طی این مدت‌ با من تماس گرفته و ابراز همدردی کردند، تشکر می‌کنم.

مادربزرگ مرحومه‌ات بازی‌های پرسپولیس را تعقیب می‌کرد؟

(آهی می‌کشد) بله، خدا رحمتش کند. مهربان‌ترین موجودی که در زندگی‌ام می‌شناختم را از دست دادم و مطمئن هستم دعای مادربزرگم پشت ‌سر قهرمانی این پرسپولیس است. ما باید این فصل به خاطر هادی نوروزی قهرمان شویم و مادربزرگم هم همیشه پرسپولیس را دعا می‌کرد.

توی این دو، سه روز صحبتی درباره بازی با استقلال خوزستان نکردی؟ راستی چرا به میثم دورقی بازیکن حریف سیلی زدی؟

به شدت پشیمان هستم و بابت آن سیلی از بازیکن استقلال اهواز، میثم دورقی، معذرت می‌خواهم. آن لحظه دورقی جلو آمد و حرف خیلی بدی به من زد که با این وجود هم نباید آن واکنش را نشان می‌دادم. من اهل حاشیه و جنجال‌سازی نیستم و قول می‌دهم فوتبال‌دوستان ایرانی دیگر شاهد چنین صحنه‌ای از رامین رضاییان در فوتبال ایران نباشند. می‌دانم حرکتم قشنگ نبود!

از پاس گلت به امید عالیشاه برای‌مان بگو.

راستش را بخواهید، خیلی دوست داشتم امید گل بزند. عالیشاه بعد از هر بازی از من می‌پرسید که چرا گل نمی‌زنم؟ همه‌اش می‌گفت بد‌شانس هستم و از این حرف‌ها... امید پسر خوبی است و خوشحالم همشهری‌‌ام موفق به گلزنی شده و امیدوارم در مسابقات بعدی هم گل بزند.

این پرسپولیس خوب فوتبال بازی می‌کند اما به اندازه این خوب بازی کردن، نتیجه نمی‌گیرد. قبول داری؟

بد‌شانسی و اتفاقات مختلفی در این امر دخیل بوده است. ان‌شا‌ءا... در نیم‌فصل دوم در کنار خوب بازی کردن، بتوانیم خوب هم نتیجه بگیریم.