پرسپولیس در فصل جاری و گذشته از ناحیه دروازه با مشکلات زیادی مواجه شد و در فصل جاری نیز به رغم ارائه بازی های درخشان، به خاطر ضعف دروازه بان امتیازهای زیادی را از دست داد.

 

برانکو ایوانکوویچ تاکید کرده به دروازه بان نیاز ندارد اما در عین حال با مدیربرنامه های ایمان صادقی به شدت دچار درگیری شده چرا که معتقد است وی به دنبال محروم کردن سوشا مکانی است (مدیربرنامه های صادقی مدیربرنامه های سابق مکانی است که از وی شکایت کرده بود) تا به بازیکنش بازی برسد.

 

کمی بعد از این ماجراها بحث مذاکرات خونه به خونه با صادقی مطرح شد تا مشخص شود برانکو ترجیح می دهد این گلر را به خاطر اقدامات مدیر برنامه هایش کنار بگذارد.

 

حالا اخبار خوبی هم از وضعیت مکانی به گوش نمی رسد. بازیکنی که انتشار عکس های خصوصی اش کمی دردسرساز شده و با توجه به سابقه قبلی در محرومیت های پیاپی بعید نیست که در نقل و انتقالات نیم فصل شاهد کنار رفتن او نیز باشیم.

 

البته حضور پاشنکو که از ملوان جدا خواهد شد در پرسپولیس احتمالا منتفی است چرا که برانکو قصد ندارد بازیکنان خارجی فعلی اش را از دست بدهد و محدودیت جذب نفرات خارجی نیز باعث می شود حضور پاشنکو منتفی شود اما قرمزها طبق شنیده های موثق یک گزینه مناسب برای پوشیدن شماره یک دارند و مذاکراتی نیز با وی در گذشته انجام شده است. باید صبر کرد!