مظلومی نمی‌تواند با «کت‌و‌شلوار» گل بزند!

بهرام افشارزاده در خصوص جلسه روز گذشته هیأت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: خوشبختانه جلسه با حضور وزیر محترم ورزش برگزار شد و راهکارهای خوبی هم در این جلسه به ما ارائه گردید.

وی افزود: در این نشست مسائل مالی، وضعیت اداری باشگاه و بحث اسپانسر مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد که راهنمایی‌های وزیر ورزش در سیستم کلی باشگاه به اجرا درآید.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقال این باشگاه گفت: ما در تلاش هستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. خواهان مهدی ترابی از سایپا هستیم و در هر صورت یک هافبک دیگر می‌خواهیم که طی روزهای آتی با او صحبت خواهیم کرد.

افشارزاده در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه استقلال با رسول نویدکیا به توافق نهایی رسید یا خیر، گفت: ما در حال مذاکرات هستیم و در صورت نهایی شدن مذاکرات‌مان آن را اعلام خواهیم کرد اما اجازه بدهید تا زمانی که چیزی قطعی نشده، از گمانه‌زنی خودداری کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که ظاهرا مظلومی لیستی تهیه کرده که تمامی ستاره‌های لیگ در آن جمع‌ شده‌اند،‌گفت: کار سخت است. در هر صورت مظلومی خواسته‌هایی دارد که ما هم سعی می‌کنیم آن را اجرا کنیم اما من از شما می‌پرسم آیا ما به راحتی رحمتی، ابراهیمی، برهانی و ستاره‌هایمان را از دست می‌دهیم؟

افشارزاده در خصوص اینکه آیا مظلومی توجیه است که جمع کردن ستاره‌ها کار سختی برای یک مدیرعامل است، گفت: مظلومی توجیه است و خودش هم می‌داند کار ما سخت است. البته ما یک مهاجم خوب به نام مومنی را گرفتیم و زیاد در استقلال تغییرات نداریم. ما به دنبال هافبک وسط هستیم و اگر یکی دو بازیکن جذب کنیم تیم‌مان کامل می‌شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه استقلال جوانانی دارد که در نیم‌فصل اول خود را ثابت کردند. می‌بینید که تیم‌های امید و جوانان ما در صدر جدول رده‌های سنی خودشان هستند و با پشتوانه‌سازی که صورت گرفته آینده این تیم خیلی روشن است.

افشارزاده در خصوص اینکه ظاهرا مظلومی از مصاحبه برخی از اعضای هیأت مدیره به خصوص نجف‌نژاد بعد از بازی با ملوان ناراحت است، گفت: وقتی تیم در صدر جدول است و به فینال جام حذفی رفته دیگر از مظلومی چه می‌خواهیم؟اصلا چرا باید از او انتقاد شود؟ اگر آن 4-5 توپ ما در بازی با ملوان گل می‌شد این حرف‌ها هم مطرح نمی‌شد. مظلومی که نمی‌تواند با کت و شلوار به زمین برود و برای استقلال گلزنی کند. ما از مظلومی راضی هستیم و می‌دانیم که او با سختی تیم را به اینجا رسانده است.

وی تاکید کرد: نه تنها من بلکه همه اعضای تیم از مظلومی راضی هستند و امیدواریم روند موفقیت آمیز او تا پایان فصل حفظ شود.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان در خصوص صحبت‌های رحمتی در برنامه شب گذشته 90 گفت: رحمتی بسیار پخته صحبت کرد و نشان داد که با تجربه است. از حرف‌های او لذت بردم.می‌دانم که فردوسی پور هم بی طرف است و مطمئنا حق طرفداران استقلال و بقیه تیم‌ها را نادیده نمی‌گیرد.