روح‌الله سیف‌اللهی در مورد این قضیه گفت: از اینکه اسمم در لیست 18 نفره قرار نداشت خودم تعجب کردم زیرا در طول این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و هیچ وقت با بی‌میلی و بی‌نظمی تمرین نکردم به همین دلیل شب‌ها که می‌خوابم وجدانم آسوده و راحت است زیرا تا آنجایی که بتوانم زحمت می‌کشم و سعی می‌کنم روندم رو به رشد باشد.

 

او در همین باره ادامه داد: بازی با پدیده خوب بازی کردم و بعد از بازی خودم رفتم فیلم بازی را دیدم و عملکردم قابل قبول بود، هم از نظر خودم و هم از نظر اطرافیانم در بازی با ذوب‌آهن روز خیلی خوبی داشتم و توانستم کمک کنم. درست است که گل نزدم و بابت این قضیه هم ناراحت شدم اما دوندگی خیلی زیادی داشتم و من و هم تیمی‌هایم خیلی تلاش کردیم استقلال‌خوزستان قهرمان نیم فصل شود و این اتفاق هم افتاد. بعد از دو بازی که عملکرد خوبی داشتم و بازی با ذوب‌آهن از نظر بچه‌های تیم بهترین مهاجم شدم زیرا در تیم ما رسم است، بعد از بازی‌ها به 3 نفر از بچه‌ها یک نفر از خط دفاع، یک هافبک و یک فوروارد جایزه تعلق می‌گیرد و من هم در بازی با ذوب‌آهن به عنوان بهترین مهاجم انتخاب شدم ولی در بازی بعدی با سپاهان به عنوان یار ذخیره به میدان آمدم که البته نظر سرمربی تیم است که چه کسی بازی کند یا نکند ولی اگر در آن بازی بدی می‌کردم خب می‌گفتند روح الله بعد بازی کرد و باید در دیدار با پرسپولیس هم به میدان نرود ولی اگر خوب کار می‌کردم می‌توانستم در دیدار بعدیش به میدان بروم و به خودم و تیمم کمک کنم ولی وقتی بازیکن به کل از ترکیب بیرون می آید ضربه می خورد و انگیزه‌اش را از دست می‌دهد. همه این‌ها در حالی است که اطرافیانم به من می‌گفتند در بازی ذوب‌آهن و پدیده خیلی خوب کار کردم. من آدم انتقادپذیری هستند و اگر بگویند بد بودی قبول می‌کنم ولی هیچ کس چنین حرفی نزد.

 

این بازیکن در همین رابطه اضافه می‌کند: بعد از 4، 5 بازی که به دلیل مصدومیت در زمین حضور نداشتم، توانستم در دیدار با پدیده به صورت فیکس بازی کنم و عملکرد خوبی از خودم نشان دهم. خودم بعدا رفتم فیلم بازی با پدیده و ذوب‌آهن را نگاه کردم و خدا را شکر از عملکردم رضایت داشتم. وقتی یک بازیکنی روند خوبش را پی می‌گیرد و یک دفعه از ترکیب خارج می‌شود، کمی عجیب به نظر می‌رسد. البته من نمی‌گویم قصد و غرض یا عمدی در کار بوده و نمی‌خواهم در بحث فنی تیم دخالت کنم ولی بازیکنی که خوب کار می‌کند باید به او اعتماد شود تا او به خودش و تیمش کمک کند.

 

هافبک استقلال‌خوزستان در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس نظرش را اینگونه بیان کرد: من داشتم بازی را از تلویزیون نگاه می‌کردم. متاسفانه در این دیدار موقعیت چندانی خلق نکردیم و فکر می‌کنم تیممان اسیر جو بازی، ورزشگاه آزادی و طرفداران خوب پرسپولیس شد و عملکردی که قبلا داشتیم را پیاده نکردیم. متاسفانه نتوانستیم کار کنیم و پرسپولیس هم 2 بار به گل رسید. پرسپولیس خیلی پیشرفت کرده و خودش را خوب بالا کشیده و به نظر من جزو مدعیان اصلی قهرمانی است. این تیم، استقلال و دو، سه تیم بالای جدول رقیبان استقلال‌خوزستان برای کسب سهمیه و حتی قهرمانی هستند. تمام تلاشمان این است که بالای جدول بمانیم بتوانیم سهمیه کسب کنیم و به قهرمانی برسیم و برای رسیدن به اهدافمانمان همه کار می‌کنیم.

 

سیف‌اللهی که قبلا هم پیراهن پرسپولیس را برتن می‌کرده در مورد اینکه امکان دارد به این تیم برگردد یا خیر افزود: چراکه نه؟ فوتبال است و هزار و یک اتفاق در آن رخ می‌دهد و آدم از فردای خودش خبر ندارد. من هم مثل همه بازیکنان به پیشرفت کاریم فکر می‌کنم. بالاخره هر بازیکنی آرزو دارد در تیم‌های بزرگ بازی کند.