علی فاطمی درباره شایعه ای که مبنی بر بازگردانده شدنش از راه آهن به پرسپولیس به خاطر قرضی بودن قراردادش اظهار داشت: امروز این شایعه به گوشم رسید و نمی دانم از کجا درز پیدا کرده است اما کاملا کذب است. اتفاقا با سرپرست راه آهن هم صحبت کردم و ایشان هم اعلام کردند این مساله صحت ندارد و قرار نیست به پرسپولیس برگردم.

وی در ادامه افزود: چند روزی است که به خاطر امتحاناتم به شهرستان آمده ام و انشاالله جمعه یا شنبه دوباره در تمرینات راه آهن حاضر خواهم شد.

هافبک جوان نیم فصل اول پرسپولیس درباره جدایی اش از این تیم اذعان داشت: پرسپولیس خانه من است و باید به جایی می آمدم تا خودم را نشان دهم. خدا را شکر می کنم که توانستم به راه آهن بیایم و امیدوارم با به نمایش گذاشتن بازی های خوب زمانی که به پرسپولیس برگشتم بیشتر به بازی گرفته شوم. همانطور که می دانید قرارداد من با راه آهن شش ماهه و قرضی است.

فاطمی در پایان درباره مشکلات عجیب و غریبی که برای سوشا مکانی به وجود آمد و همچنین خبر آزادی اش گفت: ابتدا خوشحالم که سوشا فردا آزاد می شود او دشمن زیاد دارد و یک عده می خواهند برایش حاشیه درست کنند از طرفی بازیکنان بزرگی چون سوشا زیر ذره بین هستند و باید حواسشون باشد. امثال من هم باید از این قضایا درس بگیریم و دست از پا خطا نکنیم تا برایمان مشکل به وجود نیاید.