جواد منافی مدافع چپ اسبق پرسپولیس که جزو بهترین مدافعان کناری تاریخ پرسپولیس محسوب می‌شود، اتفاق به وجود آمده برای سوشا را تلخ می‌داند اما معتقد است نوع برخورد باشگاه هم در این بین باید درست و منطقی باشد.

 

پس از مشکلی که برای سوشا به وجود آمده باشگاه پرسپولیس باید چه تدبیری در این زمینه بیندیشد؟

این اتفاق نباید رخ می‌داد اما به هر حال کاری است که انجام شده از همین رو نباید طوری با سوشا برخورد کرد که او تمام و یا انگشت‌نما شود. سوشا کار اشتباهی انجام داده و مطمئناً خود او هم بهتر از هر کسی این موضوع را می‌داند اما در این شرایط کاری نمی‌توان کرد و باید به گونه‌ای منطقی با سوشا برخورد کرد.

اما هرچه که بوده به هر حال قبول داری که تاوان این کار را تیم پرسپولیس پس خواهد داد؟

مسلماً مشکل به وجود آمده برای پرسپولیس تاوان خواهد داشت چون سوشا گلر اول پرسپولیس بوده و از سوی دیگر گلر دوم هم جدا شده که به هیچ وجه در حد و اندازه‌های پرسپولیس نبوده و در چند بازی که به میدان رفت بسیار پراشتباه بود و نتوانست انتظارات کادرفنی و هواداران پرسپولیس را برآورده کند. دروازه‌بان 40 درصد یک تیم است؛ به نظر من سوشا زحمت خودش را با وجود همه ‌مشکلاتی که داشت برای پرسپولیس کشیده به همین دلیل اگر با محرومیت مواجه نشود باید او را حفظ کرد اما اگر به هر دلیلی سوشا کنار گذاشته شود پرسپولیس باید یک دروازه‌بان داخلی و یک دروازه‌بان خارجی را به عنوان گلر اول و گلر دوم به تیمش اضافه کند.

شما چه دروازه‌بانی را پیشنهاد می‌کنید؟

بیرانوند یا حقیقی برای دروازه پرسپولیس به عنوان دروازه‌بان اصلی بهترین هستند و برای گلر دوم، پاشنکو خوب است.

شما فکر می‌کنید باشگاه پرسپولیس از عهده این کار برآید؟

مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم پرسپولیس باید در این شرایط خیلی باهوش باشند تا تیمی که به بهترین شکل روی غلتک افتاده و در مسیر قهرمانی قرار داشت از مسیر اصلی‌اش منحرف نشود و باشگاه باید تا قبل از شروع تمرینات بهترین تدبیر را بیندیشد.