مهرداد کفشگری در رابطه با اینکه گفته می شود قصد دارد به خونه به خونه بابل در لیگ یک برود، اظهار داشت: باشگاه خونه به خونه بابل با توجه به سرمایه گذاری که کرده، به من پیشنهاد داده و با باشگاه نیز صحبت کرده اما من این پیشنهاد را با تمام احترامی که برای این قائلم، رد کردم. من قصد ندارم در لیگ یک بازی کنم چون چند پیشنهاد لیگ برتری دارم.

وی درباره اینکه ممکن است به تیمهای دیگر لیگ برتری برود، عنوان کرد: 90 درصد احتمال می دهم در پرسپولیس بمانم اما بازهم منتظر هستم تا برانکو از سفر بازگردد و با او صحبت کنم. با اینکه از 4، 5 باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارم، هنوز با هیچ کدام از آنها حرف نزدم و جوابی هم ندادم. باید با برانکو حرف بزنم تا تکلیفم مشخص شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که از شرایطش در این تیم ناراضی است، تصریح کرد: مطمئنم که باشگاه مرا می خواهد چون اگر در لیست مازاد بودم، باید تا الان به من می گفتند اما برانکو به من اعتقاد دارد. بازی نکردن من دلیل دارد و این است که وقتی مصدوم شدم، دیگران خوب کار کردند و جای مرا گرفتند. یادم نمی روم برانکو ابتدای فصل چه حمایتی از من کرد و بازوبند کاپیتانی را به من داد و همین الان نیز بعد از بازی با راه آهن چقدر از من تعریف کرد.

وی ادامه داد: من همیشه در تمرینات نفر اول بودم و هیچ وقت انگیزه خود را به دلیل نیمکت نشینی از دست ندادم. به هر حال برانکو تاکتیکی دارد که وقتی تیمش نتیجه می گیرد دست به ترکیب نمی زند. من هم منتظر فرصت هستم تا بتوانم دوباره به ترکیب پرسپولیس برگردم. کمال کامیابی نیا از فرصت خوبی که به دلیل مصدومیت من برایش ایجاد شد استفاده کرد و می توانم بگویم بهترین بازیکن پرسپولیس در نیم فصل اول بود. در برنامه 90 هم دیدید که او چقدر خوب کار می کند. در واقع حقش است که در ترکیب پرسپولیس بسیار ثابت به میدان برود. کار خوب را همیشه باید گفت و من این طور نیستم که به خاطر حسادت بگویم رقیبم در زمین خوب کار نمی کند. با این حال رقابت همیشه است و من دست از رقابت بر نمی دارم.

کفشگری درباره اینکه از وضعیت هانی نوروزی بعد از گذشت چند ماه از درگذشت پدرش باخبر است یا خیر گفت: من به عنوان یکی از دوستان نزدیک هادی سعی می کنم همیشه در کنار خانواده اش باشم. شرایط روحی و روانی خانواده نوروزی از چند ماه قبل خیلی بهتر است. کم کم باید با این موضوع کنار بیایند که دیگر هادی بین ما نیست. به هر حال اتفاقی که نباید می افتاد رخ داده و دیگر نباید خودمان را بیشتر از این درگیر کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که از وضعیت پرداخت مطالبات هادی نوروزی به خانواده اش باخبر است یا خیر، اذعان داشت: فکر نمی کنم مطالبات هادی به خانواده اش پرداخت شده باشد اما من و دیگر بازیکنان پرسپولیس بارها گفته ایم باید حق خانواده نوروزی را بدهند. او 7، 8 سال برای تیم زحمت کشیده و امیدوارم مسئولان باشگاه به فکر خانواده اش باشند. 

هافبک پرسپولیس درباره تیتر یکی از روزنامه ها که از قول وکیل خانواده نوروزی نوشته مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند مطالبات نوروزی را براساس بازی های احتمالی وی در پرسپولیس محاسبه کنند خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق واقعا رخ داده باشد اصلا کار جالبی نیست. اولا اینکه اگر هادی نوروزی زنده بود به عنوان کاپیتان تیم قطعا در تمام مسابقات به عنوان یار ثابت به زمین می رفت. ثانیا مگر قرار است نیمکت نشینان پرسپولیس کمتر از بقیه پول بگیرند. این حرف کاملا غیرحرفه ای و غیرمنطقی است. مگر دلیلی می شود به عنوان مثال من که نیمکت نشین هستم کمتر از سایر بازیکنان پول بگیرم. 

کفشگری درباره مشکل به وجود آمده برای سوشا مکانی و انتقالش به زندان بیان داشت: متاسفانه ما ایرانی ها عادت کرده ایم به حریم خصوصی افراد سرک بکشیم. سوشا چه گناهی کرده که چهارتا عکس و فیلم با نامزدش در گوش خود داشته. متاسفانه مردم و برخی رسانه ها این موضوع را بزرگ کرده اند اما این حق سوشا نبود. شنیدم تلگرام او هک شده که دقیقا همین اتفاق برای من 6 ماه قبل رخ داده بود. البته من شانس آوردم که عکس و فیلمی از من پخش نشد اما این بنده خدا که چهار فیلم خانوادگی در گوشی اش داشته این طور قربانی شد.

وی در پایان گفت: برخی از روی حسادت می خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند. می توان گفت سوشا با این اتفاق فوتبالش تمام شد. او سال ها برای به دست آوردن چنین جایگاهی زحمت کشید اما حالا به راحتی با آبرویش بازی می شود. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.