آقای عابدینی!دخالت نکنید،پرسپولیس مدیردارد

حمیدرضا گرشاسبی در رابطه با آخرین وضعیت سوشا مکانی در زندان اظهار داشت: ما همچنان پیگیر وضعیت مکانی هستیم و باید دید که حکم قضایی آن چه می شود. فعلا چیزی به ما نگفتند که حتی دروازه بان پرسپولیس آیا مجرم هست یا خیر. از طرف مسئولان قضایی نیز اعلام شده که کسی در این ماجرا دخالت نکند تا تعیین تکلیف آن انجام شود. البته طاهری و معاون حقوقی باشگاه هر روز وضعیت سوشا را دنبال می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس تا چه زمانی منتظر سوشا مکانی می ماند، افزود: ما باید نهایتا تا پایان هفته آینده وضعیت این بازیکن را مشخص کنیم. با توجه به اینکه قرارداد دروازه بان دیگر پرسپولیس نیز فسخ شد، باشگاه اجازه نمی دهد اتفاقی بیفتد که پرسپولیس در مسابقات از این نظر لنگ بماند. خودمان هم نگران هستیم اما باید وضعیت مکانی کاملا مشخص شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره منتفی شدن حضور بیرانوند در جمع سرخپوشان تصریح کرد: ما برای بیرانوند درخواستی را به باشگاه نفت دادیم و حتی خود بیرانوند نیز پیشنهاد ما را پذیرفت اما متاسفانه رضایت نامه او صادر نشد. به هر حال به زور نمی توان بازیکنی که باشگاه دیگری قرارداد دارد را جذب کرد اما ما نا امید نمی شویم و رایزنی ها ادامه دارد.

گرشاسبی در واکنش به انتقادات بنگر از مسائل مالی و اینکه گفته با تعطیلات لیگ مدیران باشگاه نیز به تعطیلات رفته اند، گفت: این کم لطفی ایشان است چون ما تعطیل نشده ایم. جلسات هیات مدیره برگزار می شود و همه پیگیر وضعیت مکانی و نقل و انتقالات هستند. در این هفته طاهری شبانه روزی پیگیر ماجرای مکانی شده بود و از طرفی باید با برانکو بر سر اتفاقاتی که در نقل و انتقالات رخ می دهد، باید هماهنگ می شد. مسئولان هر روز صبح تا شب در باشگاه هستند. البته من بعید می دانم بنگر به عنوان بزرگ تیم این حرف را زده باشد و احتمالا حرفهایش تحریف شده است.

 وی درباره انتقاداتی که به عدم پرداخت مطالبات نوروزی می شود، بیان داشت: بحث هادی نوروزی و پرداخت مطالباتش اقدامات حقوقی و قانونی نیاز دارد که باید انجام شود. اگر مجوز این کار به دست طاهری برسد، در اولین فرصت مطالبات او پرداخت می شود.

گرشاسبی در واکنش به اظهارات عابدینی و اینکه قصد داشته همراه با هدایتی برای انتقال بیرانوند پادرمیانی کند، گفت: من نمی دانم این آقای عابدینی مگر در باشگاه پرسپولیس سمتی دارد که اینقدر با اعتماد به نفس درباره اتفاقات درون باشگاه حرف می زند؟ او عضو هیات رئیسه سازمان لیگ است و به نظرم درست نیست که به مسائل یک باشگاه ورود کند. او می گوید با قنبرزاده و هدایتی حرف زده اما شما بروید از خود همین 2 نفر بپرسید که آیا عابدینی با آنها حرف زده است؟ من به عنوان یک مسئول در باشگاه پرسپولیس تا به حال هیچ حرفی از شخص هدایتی درباره کمک به باشگاه نشنیدم.

وی ادامه داد: آقای عابدینی، این رفتارها قشنگ نیست. هر باشگاهی یک سیستم و تشکیلاتی دارد و اینکه برایش از بیرون تصمیم بگیرند، درست نیست. باشگاه پرسپولیس روی پای خودش ایستاده است و همه دنبال ارتقای تیم هستند. دیدید که همه می گفتند امسال به دسته یک می روید اما همه چیز جمع و جور شده است. خدا کمک می کند چون ما همدل هستیم. هر کسی دنبال حاشیه سازی بوده، خدا هم کمکش نمی کند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه اضافه کرد: بهتر است دوستان بیش از این در امور باشگاه دخالت نکنند و بدانند بحث اقتصادی گریبان همه تیمها را گرفته است. البته ما الحمدالله وضعمان حاد نیست. اگر رهنمودی یا پیشنهادی دارند، به صورت شخصی به ما اعلام کنند. اینکه در رسانه ها ذهنیت ها را به چند دستگی تبدیل کنند، به نفع باشگاه نیست.

گرشاسبی در پایان در واکنش به اینکه اعلام شده پای 5 پرسپولیسی دیگر به پرونده سوشا مکانی باز شده، گفت: درباره سایر بازیکنان مشکلی نیست و فکر نمی کنم چنین اتفاقی رخ داده باشد. متاسفانه یکسری از آقایان در کمین باشگاه هستند تا زمین بخوریم. اگر نیازی باشد، باشگاه نام این افراد را به زودی اعلام می کند.