ایگور پانادیچ درباره زمان رسیدنش به تهران اظهار داشت: قرار است فردا صبح زود به تهران بیایم و دوباره در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شوم.

وی در پاسخ به این سوال که برانکو هم با او همسفر خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: فکر نمی کنم با هم همسفر باشیم. احتمالا برانکو فردا یا پس فردا به تهران خواهد آمد.

مربی دروازه بان های پرسپولیس درباره آزادی احتمالی سوشا مکانی گفت: باخبر شدم که مشکل سوشا در حال حل شدن است. از این اتفاق بسیار خوشحالم. امیدوارم هرچه زودتر به طور کامل مشکلش حل شود. 

وی در ادامه افزود: مشکل سوشا بسیار جدی است و ما نمی دانیم در آینده برای او چه اتفاقی خواهد افتاد. به همین دلیل نظر قطعی درباره همکاری با او نمی توانم به شما بدهم. ولی ما دوست داریم با این دروازه بان خوب همچنان کار کنیم. اگر نظر شخصی من و برانکو را بخواهید ما از سوشا حمایت می کنیم اما مشکل او به قدری جدی است که تصمیم گیری به ما محول نمی شود و از دست ما خارج است.

پانادیچ در پایان درباره جذب دروازه بان جدید اذعان داشت: متاسفانه بیرانوند موفق نشد رضایتنامه اش را بگیرد. حالا به دنبال جذب یک دروازه بان دیگر خواهیم بود. میدانیم که اگر بخواهیم گلر خارجی جذب کنیم باید یکی از سه بازیکن خارجی تیم مان از لیست خارج شوند. به همین دلیل همچنان در حال فکر کردن و ارزیابی شرایط و گزینه ها هستیم و هنوز تصمیم قطعی نگرفته ایم.