گر چه سوشا مکانی روز گذشته (دوشنبه) به باشگاه رفت و مذاکراتی با علی اکبر طاهری داشت اما بعید به نظر می رسد مشکل این دروازه بان حل شود و بر این اساس پرسپولیسی ها کماکان مشغول مذاکره با گزینه های مختلف هستند.

 

گزینه اول برانکو ایوانکوویچ برای جانشینی دروازه بان اول خود علیرضا بیرانوند بود که با مخالفت نفتی ها روبرو شد. با توجه به اینکه گلر آزاد و آماده ای در لیگ برترمان وجود نداشت، برانکو تصمیم گرفت دروازه بان خارجی را به خدمت بگیرد و حالا نام آسمیر آودوکیچ شنیده می شود.

 

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مسئولان این باشگاه با آودوکیچ برای بازگشت به ایران و پیوستن به قرمزها به توافق رسیده اند.

 

البته شنیده ها حکایت از آن دارد که مذاکراتی هم با مسئولان باشگاه راه آهن یزدان صورت گرفته تا ایگور ننزیچ دروازه بان این تیم هم با مایکل اومانا معاوضه شود اما شانس آودوکیچ برای پرسپولیسی شدن بیشتر از سایر گزینه هاست.

 

ناگفته نماند آودوکیچ پیش از این و در زمان مصطفی دنیزلی سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته و هر چند در بازی های لیگ نمی توانست به میدان برود ولی در بازی های آسیایی نمایش خوبی در آن مقطع ارائه داد.