خسرو دلیر که به تازگی مربیگری جواد محجوب را در تیم ملی جودو بر عهده گرفته است در این مورد عنوان کرد: تنها هدفم از قبول این مسئولیت کمک به جودو است و امیدوارم بتوانم به این هدفم برسم. محجوب جودوکار خوبی است و قطعا با برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند به المپیک برسد و در این میدان بزرگ نیز نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: تمرینات را از روز گذشته شروع کردیم و وضعیت محجوب خوب است. مسابقات زیادی پیش رو است و باید تلاش کنیم تا در این میدان‌ها بهترین نتیجه را بگیریم. در وزن 100 کیلوگرم با گرفتن سمیه المپیک ریو فاصله زیادی نداریم و امیدوارم با حماتی مسئولان فدراسیون و وزرات ورزش و جوانان و البته کمیته ملی المپیک بتوانیم در تمام مسابقاتی که در آن امتیاز کسب سهمیه تقسیم می‌شود حاضر شویم.

مربی تیم ملی جودو گفت: نباید از رقبا عقب بمانیم و مسابقات را از دست بدهیم. این موضوع بسیار مهم است و برای من هم از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هر جواد هر چقدر بیشتر مسابقه بدهد به آمادگی بیشتری می‌رسد و در کنار این موضوع در مسابقات معتبر است که می‌توانیم نسبت به حریفان شناخت بیشتری پیدا کنیم. این موضوع در المپیک کمک شایانی در راستای نتیجه‌گیری ملی‌پوشان کشورمان به حساب می‌آید.