کناره‌گیری تیم ملوان از لیگ و استعفای دسته‌جمعی اعضای هیات مدیره شرایط را برای تیم ملوان سخت کرد و بازیکنان در مورد ادامه همکاری و شرایط این تیم دچار سردرگمی شدند. در همین حال پیامکی یک ساعت پیش از تمرین روز یکشنبه ۲۰ دی به دست بازیکنان رسید که باید تا یک ساعت دیگر در تمرینات حاضر شوند در غیر این صورت ۲۰ درصد جریمه می‌شوند و در زیر آن هم نام احمد دنیا مالی مالک باشگاه ثبت شده بود.

 

به علت عدم هماهنگی در روز یکشنبه بسیاری از بازیکنان در تمرین حاضر نشدند ولی روز دوشنبه جلسه‌ای در باشگاه برگزار شد که همه بازیکنان ملوان به غیر از پژمان نوری و مازیار زارع در آن حضور داشتند. غیبت بزرگ‌ترهای تیم در حالی که پیش از این در باشگاه خبری شنیده می‌شد که این دو بازیکن به دلیل بی‌احترامی مبنی بر تهدید آنها به جریمه ۲۰ درصدی قصد دارند از فوتبال خداحافظی کنند! نوری و زاری آن‌قدر از این پیامک تهدیدآمیز ناراحت شدند که حتی حاضر نبودند در جلسه باشگاه حاضر شوند و این خبر مثل بمب در انزلی منفجر شد.

 

اینکه نوری و زاری فقط قصد تلافی رفتار متقابل نسبت به برخورد باشگاه داشتند یا واقعاً می‌خواهند از فوتبال خداحافظی کنند هنوز معلوم نیست ولی فعلاً آنها ترجیح دادند که در مورد تصمیم‌گیری که برای آینده دارند با رسانه‌ها صحبت نکنند.