نوازی در مورد ناکامی استقلال در جذب هافبک بازیساز گفت: من بعید می‌دانم اگر بازیکنی نگیریم دچار مشکل شویم چون در استقلال بازیکنان خلاقی حضور دارند. اگر هافبک بازیساز نگیریم دنیا به آخر نمی‌رسد. الان دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم، بعضی‌ها خیال می‌کنند چه خبر است.

 

آنها یا پول کلان می‌خواهند، یا قصد معاوضه بازیکن را دارند یا بهانه‌های دیگری می‌آورند. ما می‌توانیم با همین روند هم نتایج خوبی بگیریم.


او در مورد درخواست 900 میلیون تومانی باشگاه گسترش فولاد برای انتقال داریوش شجاعیان خاطرنشان کرد: این مبلغ‌ها نمی‌تواند منطقی باشد و زیاد است. مگر این بازیکن چقدر گرفته که بخواهند چنین مبلغی را برای انتقال او بگیرند. با 900 میلیون می‌رویم رونالدو را می‌آوریم.

 

نوازی در خصوص شرایط فعلی استقلال خاطرنشان کرد: تمرینات را از روز جمعه شروع کردیم و ملی‌پوشان امید و تیم ملی جوانان غایب هستند. تلاش می‌کنیم بیشتر هوازی کار کنیم و در روزهای آینده تمرینات تاکتیکی را انجام بدهیم.

 

او در مورد حرف‌های مظلومی که گفته یک مدافع از استقلال جدا خواهد شد و گمانه‌زنی‌ها در مورد جدا شدن مکویان است، خاطرنشان کرد: من در این زمینه اطلاعی ندارم و نمی‌دانم کدام مدافع از تیم ما جدا خواهد شد. نوازی در پایان در مورد اهمیت دیدار با ذوب‌آهن در شروع لیگ گفت: ما در بازی رفت شرایط بدی داشتیم و نتیجه را واگذار کردیم. بازی برگشت برای ما بسیار اهمیت دارد و امیدوارم در اصفهان ذوب‌آهن را شکست بدهیم و 3 امتیاز باارزش بگیریم.