این مدافع از پرسپولیس جدا می شود!

تمرین عصر امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که از سوی مربیان پرسپولیس از مایکل اومانیا خواسته شد فقط دور زمین بدود؛ خواسته‌ای که تعجب این بازیکن را به همراه داشت. هر چند که او انتظار این را داشت از این پس شرایط در پرسپولیس برای او راحت نباشد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب دروازه‌بان اروپایی مدنظر برانکو فقط یک راه پیش‌رو دارند و آن‌هم خارج کردن نام یکی از بازیکنان خارجی خود از لیست است. از آنجا که برانکو اعتقاد ویژه‌ای به لوکا ماریچ دارد و در پست خط حمله نیز سرخپوشان چندان پر مهره نیستند، در حال حاضر تنها گزینه برای خارج شدن از لیست سرخپوشان مایکل اومانیا است.

مدافع کاستاریکایی به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داده است که در آخرین روزهای نقل و انتقالات فقط در یک صورت حاضر به ترک پرسپولیس حاضر خواهد شد و آن هم تسویه حساب کامل است. این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس فقط قصد تسویه حساب تا نیم‌فصل را با این بازیکن دارد. در این کش‌وقوسی که بین اومانیا و مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌وجود آمده، چندان غیر طبیعی نیست که این بازیکن از تمرینات گروهی سرخپوشان به نوعی کنار گذاشته شود و از او بخواهند در تمرین تیم فقط دور زمین بدود!

دویدن اومانیا دور زمین در حالی رخ داده که دکتر حقیقت اعلام کرد این بازیکن هیچ مصدومیتی ندارد و دلیل عدم حضور او در تمرین گروهی تیم مسئله دیگری بوده است.

پرسپولیس فردا (جمعه) در دو نوبت تمرین خواهد کرد و باید دید اومانیا همچنان اجازه تمرین در کنار بازیکنان را نخواهد داشت یا اینکه ترجیح می‌دهد برای اینکه شرایطش در این تیم سخت‌تر نشود، برای جدایی از پرسپولیس با مسئولان این باشگاه کنار بیاید.