ما برای خریدن طارمی نامه زدیم

بهرام میرشیبانی درباره اظهارات مهدی طارمی مبنی بر اینکه مدیرفنی نفت او را با بازیکن دیگری اشتباه گرفته، عنوان کرد: هرگز اشتباه نگرفتیم. من با پدر طارمی صحبت کردم و حتی به باشگاه ایرانجوان بوشهر نامه زدیم. برگه فکس باشگاه ایرانجوان در باشگاه نفت موجود است. آنها در آن زمان با انتقال طارمی به باشگاه نفت مخالفت و اعلام کردند به او احتیاج داریم.

وی ادامه داد: بازیکنان فوتبال ایران باید قوانین نقل و انتقالات را رعایت کنند. باشگاه نفت هیچ موقع انتظار غیرمنطقی نداشته است و درباره ماجرای بیرانوند هم اینطور بوده است. ضمن اینکه هرگز باشگاه نفت اعلام نکرده که پرسپولیس باید طارمی را به ما بدهد. از سوی دیگر شاید پدر او فراموش کرده قضیه پیشنهاد باشگاه نفت را برایش تعریف کند. شاید هم پدرش گفته، خودش یادش رفته است!

مدیرفنی نفت درباره علیرضا بیرانوند تاکید کرد: بیرانوند پسر خوب و جوان باشخصیتی است. همین حالا هم بیرانوند ته دلش نفت را دوست دارد و این را با تمرینات فوق العاده اش نشان می دهد. بیرانوند بازیکن بزرگی است و طبیعی است چنین بازیکن بزرگی را راحت از دست ندهیم. هرچند که تاکید می کنم از پرسپولیسی ها انتظار غیرمنطقی برای انتقال بیرانوند نداشتیم.

میرشیبانی در پایان افزود: باشگاه نفت جوان های زیادی را پرورش داده است. ما بازیکنان زیادی را ساختیم و به تیم های بزرگ فوتبال ایران دادیم. ضمن اینکه در تیم ملی فوتبال ایران نیز نماینده های زیادی داشته و داریم. بازیکنی مثل وحید امیری از نفت رشد کرد و به تیم ملی رسید. فکر نمی کنم این مسائل حاشیه ای دردی دوا کند.