خیال هواداران درباره دروازه پرسپولیس راحت باشد

جعفر کاشانی درباره واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به باشگاه پرسپولیس گفت: مدت‌ها دنبال این بودیم که برای تیم پرسپولیس شرایطی را فراهم کنیم که تبدیل به باشگاه شود و این اتفاق امروز تحقق پیدا کرد. برای استقلال هم این اتفاق رخ داد و امیدوارم با فرهنگ‌سازی در باشگاه بسیاری از چالش‌ها را حل کنیم.

وی درباره مدت زمان واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) به سرخابی‌ها گفت: مدت زمان واگذاری را پنج سال اعلام کرده‌اند که مسلماً این مدت زمان تداوم خواهد داشت. امیدوارم با ساختار جدید شایستگی‌های این دو باشگاه در بخش‌های فرهنگی هم نمود پیدا کند و مسلماً در این دو مجموعه توسعه بیشتر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را شاهد خواهیم بود. از آقای قالیباف و سایر مسئولان شهرداری و آقای رضایی، رئیس تربیت بدنی شهرداری تهران هم تشکر می‌کنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این مسئله که سازمان لیگ اعلام کرده دو ورزشگاه واگذار شده به سرخابی‌ها زیرساخت‌های AFC را ندارند، خاطرنشان کرد: این مسئله به آینده موکول می‌شود. هدف اصلی این بود که دو تیم پرسپولیس و استقلال به باشگاه تبدیل شوند و زیرساخت‌ها در این تیم‌ها شکل بگیرد. باید از مسئولان سازمان ورزش شهرداری تشکر کنم که برای پویایی پرسپولیس و استقلال تلاش کردند.

کاشانی درباره اینکه تعین واگذاری ورزشگاه‌ها به سرخابی‌ها در دفتر سجادی مشخص شد، در حالی که گفته شده بود قرعه‌کشی می‌شود، اظهار داشت: این اتفاق در حضور آقای سجادی رخ داد و تعین ورزشگاه‌ها با قرعه‌کشی انجام شد. من یک ماه پیش با آقای قالیباف جلسه‌ای داشتم و خواستم این دو ورزشگاه را به پرسپولیس و استقلال بدهند. مسائل حقوقی مربوط به این انتقال هم قرار است تا 10 روز آینده انجام شود که فقط پروسه اداری آن باقی مانده تا این امر تحقق پیدا کند.

وی در پاسخ به این سؤال که هواداران نگران انتخاب دروازه‌بان برای پرسپولیس هستند در حالی که زمان زیادی هم تا پایان نقل‌وانتقالات باقی نمانده است، گفت: دروازه پرسپولیس همیشه محکم و خوب بوده و اکنون هم جای نگرانی وجود ندارد. اینکه چه کسی می‌آید و چه نام‌هایی مطرح شده را نمی‌دانم، اما ناراحت این موضوع نباشید.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس و استقلال دو نام بزرگ هستند. امیدوارم شرایط طوری باشد کسانی که به این تیم‌ها می‌آیند، مسائل اجتماعی را هم در نظر بگیرند.