پندار خمارلو درباره آخرین وضعیت جذب دروازه بان برای باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: دروازه بان ازبکستانی بعد از تایید کادرفنی پرسپولیس وارد تهران شده و بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی امروز با باشگاه قرارداد امضا می کند. فکر نمی کنم مانعی برای پیوستن این بازیکن به پرسپولیس وجود داشته باشد. چون هم از نظر فنی و هم مبلغ قرارداد مورد تایید باشگاه قرار گرفته است.

وی درباره جذب علی محسن زاده دروازه بان تیم امید عنوان کرد: کار این دروازه بان هم تمام شده و فقط مانده امضای قرارداد که از سوی پدرش یا وکیل این بازیکن به امضا خواهد رسید. محسن زاده هم اکنون با تیم امید در قطر حضور دارد و امکانش نیست که خودش شخصا به باشگاه بیاید و قراردادش را امضا کند اما توافقات نهایی صورت گرفته و این دروازه بان نیز پس از بازگشت به ایران در تمرینات پرسپولیس حاضر می شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که ممکن است که تا امشب که زمان پایان نقل و انتقالات محسوب می شود ممکن است بازیکنی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند تصریح کرد: خیر. با توجه به اینکه ما توانستیم یک دروازه بان آسیایی بگیریم دیگر نیازی به فسخ قرارداد هیچ کدام از بازیکنان خارجی پرسپولیس نیست. حتی اومانیا که گفته می شد قرار است از پرسپولیس جدا شود در نیم فصل دوم نیز همراه ما خواهد بود.

خمارلو همچنین درباره احتمال جذب بازیکنان جدید تا پایان وقت اداری امروز اذعان داشت: این احتمال وجود دارد که با نظر کادر فنی یک بازیکن دیگر هم جذب کنیم. لیست ما جای خالی دارد و می توانیم برای رفع نقاط ضعف خود بازیکنان جدیدی را به پرسپولیس اضافه کنیم اما تمام این مسائل منوط به مذاکرات باشگاه و نظر کادر فنی است.

وی در پایان درباره تکلیف قرارداد سوشا مکانی با پرسپولیس گفت: همان طور که روز گذشته شهبازی مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد درباره سوشا مکانی همه چیز امشب به پایان نمی رسد و در واقع پس از پایان زمان نقل و انتقالات ما فرصت تصمیم گیری برای این بازیکن را داریم. با توجه به اینکه لیست پرسپولیس پر نیست فعلا قرارداد سوشا مکانی با پرسپولیس پابرجاست و در روزهای آینده درباره این بازیکن تصمیم گیری خواهد شد.