مهرداد اولادی، پس از مذاکرات اخیرش با تیم ملوان بندرانزلی می‌گوید: من قبلاً به هواداران ملوان قول داده بودم که اگر این تیم به من نیاز داشته باشد به میدان می‌آیم، من با جان و دل و به عشق هواداران دوست‌داشتنی ملوان حاضرم به میدان بیایم با این باشگاه مذاکره کنم.

 

او ادامه داد: به دلایلی که گفتم وقتی از باشگاه ملوان با من تماس گرفتند انجام‌وظیفه کردم و به احترام مردم خوب و دوست‌داشتنی انزلی رفتم که به عهدم وفا کنم.

 

اولادی ادامه داد: از همین‌جا از آقایان استیلی و رضاییان هم تشکر می‌کنم که خیلی به من لطف داشتند ولی ظاهراً اولویت اول باشگاه ملوان جذب بازیکن خارجی است، زمانی که من به انزلی رسیدم گفتند مذاکراتی با یک مهاجم اوکراینی انجام‌شده و چون اولویت اول این باشگاه جذب بازیکن خارجی است من هم به خاطر ارادت و احترامی که نسبت به شخص دکتر دنیامالی داشتم پذیرفتم و به تهران برگشتم و درنهایت به این نتیجه رسیدیم در صورت نیاز با من تماس بگیرند.

 

مهاجم سابق ملوانان در ادامه گفت: اکنون از لیگ یک پیشنهاد‌هایی دارم اما بنا به دلایلی ترجیح می‌دهم در لیگ برتر به میدان بروم و در این میان بازی برای هواداران ملوان برایم در اولویت قرار دارد.

 

اولادی در پایان گفت: باید از هواداران ملوان و مردم انزلی و حمید استیلی کمال تشکر را داشته باشم که در این مدت بنده را شرمنده محبت‌های خودشان کردند. من رابطه خیلی خوبی با بازیکنان و کادر فنی ملوان دارم و برای این تیم با تمام وجود آرزوی موفقیت می‌کنم.