مظلومی: چشمی بهترین بازیکن تیم امید بود

پرویز مظلومی در مورد دیدار تدارکاتی با پدیده گفت: این بازی قبل از لیگ لازم بود و یک هفته زمان می‌برد تا بچه‌ها به شرایط آرمانی دست پیدا کنند.

اودر مورد مصدومیت امین حاج محمدی در این دیدار ادامه داد: امین حاج محمدی از ناحیه سر مصدوم شده و پزشکان باید تشخیص بدهند که چه اتفاقی افتاده ان‎شاءالله که هیچ چیز نیست.

سرمربی استقلال در مورد اینکه توسکی حاضر به بازی کردن نشده و اعتقاد دارد اول باید با او قرارداد ببندند می‌گوید: ما با ندیدن بازی او هیچ قراردادی نمی‌بندیم، به هر حال توسکی هم یک بازیکن حرفه‌ای است.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که با توجه به اینکه ذوب‌آهن در جام شهدا چهارم شد و زیاد آماده نشان نداد و این موضوع چه تاثیری در بازی استقلال در لیگ مقابل سبزپوشان اصفهان دارد پاسخ داد: همه تیم‌ها همین شرایط را دارند زیرا زیر فشار بدنسازی هستند. من نمی‌دانم در طول فصل باید چندبار بدنسازی کنیم. باید دو، سه بازی بگذرد تا بازیکنان شاداب شوند.

سرمربی آبی‌پوشان تهران در مورد حذف تیم امید از تورنمنت قطر می‌گوید: واقعا متاسف شدیم. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند، درست است در دیدار با ژاپن باخت آوردیم اما استحقاق باخت را نداشتیم و در طول 90 دقیقه باید کار ژاپن را تمام می‌کردیم. در کل زحمتی که کادرفنی و بچه‌ها کشیده‌اند را نباید نادیده بگیریم. به هر حال حادثه‌ای است که اتفاق افتاده و متاسفانه ما گل‌های بدی در وقت‌های اضافه خوردیم و شانس همیشه در فوتبال تاثیرگذار است و تیم امید شانس نداشت.

مظلومی در حمایت از روزبه چشمی می‌گوید: چشمی بهترین بازیکن تیم امید بود، به هر حال بزرگترین بازیکنان دنیا هم پنالتی خراب می‌کنند. در مورد اینکه در پست تخصصی‌اش بازی نمی‌کرد نیز این تشخیصی است که کادرفنی امید داده است. بهتر است که به فکر انتقام‌گیری نباشیم زیرا بچه‌ها کار خودشان را کردند و طبق آمار فوتبال خوب و با برنامه‌ای کردند.

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در پایان در مورد اینکه چرا ماهان بغدادی را نخواستند و وضعیت توسکی چه می‌شود افزود: در مورد توسکی همانطور که گفتم ما باید از او تست بگیریم و من تا بازیکن خارجی را تست نکنم، جذبش نمی‌کنیم و ماهان بغدادی نیز به دردمان نخورد.