پیشنهاد استقلال هواییم کرد

داریوش شجاعیان درباره آخرین وضعیت گسترش فولاد پیش از شروع نیم فصل دوم اظهار داشت: «خدا را شکر همه چیز روبراه است. 12 روز در ترکیه اردو زدیم و به بالاترین شرایط آمادگی رسیدیم. سه بازی دوستان سنگین انجام دادیم که حسابی ما را آماده کرد و بسبار خوب محک خوردیم. همه چیز روی اصولش است و انگیزه بسیار زیادی برای درخشش در ادامه فصل داریم.»

 

وی درباره نقل و انتقالات گسترش فولاد در تعطیلات نیم فصل خاطرنشان کرد: «چند بازیکن به جمع ما اضافه شدند و چند نفر هم از پیش ما رفتند. می توانم بگویم نسبت به نیم فصل اول قوی تر شده ایم. انشاءالله با این نفرات جدید روند روبه رشد خودمان را ادامه دهیم و گسترش فولاد به یک جایگاه آبرومند برسانیم.»

 

شجاعیان درباره تشکیل زوج او و سامان نریمان جهان تاکید کرد: «سامان نریمان جهان و بازیکنانی چون کوهنورد و پیمنتا که به جمع ما اضافه شده اند از کیفیت بالایی برخوردارند که انشاءالله با حضور آنها خط میانی قدرتمندی را خواهیم ساخت.»

 

هافبک گسترش فولاد درباره آخرین وضعیت خودش نیز بیان داشت: «من فصل را بسیار خوب شروع کردم اما رفته رفته کمی روند روبه رشد با شدت کمتری همراه شد. خدا را شکر در تعطیلات لیگ به آمادگی خوبی رسیده ام و امیدوارم با انگیزه فراوانی که در وجودم هست درخشش خوبی در باقیمانده بازی ها داشته باشم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم کمالوند از دست او ناراحت است یا خیر، توضیح داد: «خدا را شکر دیگر آقا فراز از من ناراحت نیست. من هر چه دارم از ایشان است و اگر نبودند الان من هم در گسترش حضور نداشتم.»

 

شجاعیان درباره اینکه آیا هنوز هم به استقلال فکر می کند یا خیر، گفت: «من با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارم و هر چه آنها برایم تصمیم می گرفتند را باید قبول می  کردم. درست است که به خاطر بی تجربگی ام ابتدا کمی هوایی شدم اما با صحبت های آقا فراز به شرایط ایده آل برگشتم و حالا فقط به موفقیت گسترش فکر می کنم.»

 

وی درباره بازی این هفته تیمش مقابل صبا اذعان داشت: «صبا تیم بسیار خوبی است آنها کمی تیم شان دیر بسته شد اما رفته رفته به شرایط خوبی رسیده اند و حالا جزو بالانشینان هستند. شاید سردی هوا کمی به نفع ما باشد اما خود ما هم در هوای 4، 5 درجه زیر صفر اذیت می شویم با همه این تفاسیر فقط به برد مقابل صبا فکر می کنیم.»

 

شجاعیان در پایان گفت: «مطمئن باشید در نیم فصل دوم گسترش فولاد بهتری را خواهید دید. در درجه اول برای تک رقمی شدن و در درجه بعدی برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش خواهیم کرد. چون اصلا دور از دسترس نیست.»