لژیونر شدن امیری پس از بازی مهم نفت

رحیم ایرانیان درباره شکست نفت مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: دیروز علی رغم اینکه بازی خوبی به نمایش گذاشتیم شکست خوردیم. ما موقعیت های زیادی خلق کردیم که فقط یک بار تبدیل به گل شد ولی تیم حریف از موقعیت های خودش به نحو احسن استفاده کرد. در مجموع حق ما اصلا باخت نبود و روی یک اشتباه و گل به خودی نتیجه را واگذار کردیم. 

وی درباره شعار اندک هواداران سیاه جامگان علیه امیر ارسلان مطهری خاطرنشان کرد: دیروز اصلا اتفاق خوبی رخ نداد. ارسلان مطهری بازیکن تیم فوتبال امید است. او گل های خوبی برای ما و تیم امید به ثمر رسانده است. پدرش هم دیروز از سمنان آمده بود تا بازی اش را ببیند اما متاسفانه به ارسلان توهین کردند.

سرپرست تیم نفت تهران درباره تعدادی از هواداران نفت که خود را لیدر این باشگاه می نامیدند و در بازی دیروز درگیری هم ایجاد کردند، اذعان داشت: باشگاه نفت از ابتدا تا کنون هیچ گاه لیدر نداشته است. ما اصلا موافق این رفتارها نیستیم. آمدن این افراد فقط من باب این است که بتوانند شهرتی برای خود دست و پا کنند. البته شاید این افراد علاقه مند صرف باشند یا شاید تعدادی از بازیکنان ما مبلغی را در جیب آنها بگذارند ولی از طرف باشگاه نفت هیچ وقت این اتفاق رخ نداده و نخواهد داد.

وی در ادامه افزود: ما هر وقت به شهرستان می رویم فحش می خوریم و به ما توهین می کنند. اما دیروز در خانه خودمان به بازیکن خودمان توهین شد. سیاه جامگان مهمان ما بود و هواداران آنها حق نداشتند به بازیکن ما فحاشی کنند.

سرپرست تیم نفت درباره آخرین وضعیت سیدجلال حسینی و وحید امیری تصریح کرد: هیچ کدام از این دو نفر رفتن شان قطعی نشده است. هر دو نفر از مهره های تاثیرگذار ما به شمار می آیند. از طرفی بیستم همین ماه یک بازی فوق العاده حساس برابر الجیش قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا داریم که به وجود این دو بازیکن احتیاج داریم. به همین خاطر باشگاه در نظر دارد تکلیف این دو بازیکن را بعد از بازی با الجیش مشخص کند. 

ایرانیان در پایان درباره علت کم تعویض کردن منصوریان در بازی دیروز گفت: تصمیم شخصی علیرضا منصوریان بود که فقط یک تعویض انجام دهد. بازیکنان مصدوم ما کم کم شرایط بازی را پیدا کردند اما علیرضا ریسک نکرد و به امثال سیدجلال و عزتی بازی نداد تا مبادا دوباره مصدومیت شان عود کند.