برانکو بخواهد سوشا بازی می کند

مصطفی قنبرپور درباره وضعیت محمد انصاری برای حضور در بازی با سپاهان اظهار داشت: پزشکان تیم در این چند روز پیگیر کار محمد انصاری هستند تا این بازیکن را به شرایط ایده آل برسانند. محمد انصاری در چند بازی گذشته بسیار به پرسپولیس کمک کرده و امیدواریم بتواند در دیدار سپاهان نیز تیم پرسپولیس را همراهی کند. البته این بستگی به نظر برانکو دارد که اگر انصاری به شرایط ایده آل برسد در ترکیب قرار بگیرد یا خیر.

وی پیرامون بازی پیش رو مقابل سپاهان نیز اذعان داشت: سپاهان یکی از تیم های خوب و پخته ایران است. این تیم پارسال قهرمان لیگ شده و از مربی خوب و بازیکنان با تجربه برخوردار است. البته تیم ما هم در این فصل با نشاط و خوب ظاهر شده و بازی های قابل قبولی را ارائه داده است. امیدوارم هواداران در این بازی ما را تنها نگذارند. چون به حمایت آنها نیاز داریم و با تشویق های خود به بازیکنان تیم روحیه ببخشند. 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون حضور سوشا مکانی در تمرینات بیان داشت: شخص  طاهری از همان ابتدا پیگیر وضعیت سوشا مکانی بود. هدف ما این نیست که این بازیکن را تنها بگذاریم. خیلی اتفاقات در زندگی افراد می افتد که این نیز باید تجربه و درس عبرت شود. سرپرست باشگاه هدفش این بود که سوشا را تنها نگذارد. چرا که این بازیکن به تیم پرسپولیس بسیار کمک کرده است. صحبت هایی با او داشتیم و در صورتی که برانکو صلاح بداند این بازیکن در بازی های آینده پرسپولیس شرکت خواهد کرد. البته هنوز مراحل قانونی پرونده او در حال پیگیری است. امیدواریم زودتر این موضوع حل شود. 

قنبرپور در پایان از هواداران پرسپولیس که در نیم فصل اول این تیم را در همه شرایط تشویق کردند و تنها نگذاشتند تشکر کرد و از آنها خواست در بازی با سپاهان هم به ورزشگاه بیایند.