جعفر کاشانی  درباره دیدار فردای پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار گرفته. هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ جسمی در بهترین وضعیت هستیم. اگر بازیکنان پرسپولیس مانند بازی آخرشان مقابل استقلال خوزستان بازی کنند هر تیمی رو به رویشان بایستد شکست می خورد.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که حتی اگر خوب بازی کنند و ببازند رفتارشان از سوی مردم سنجیده می شود اما اگر بد بازی کنند و ببازند باز این مردم هستند که متوجه شخصیت تیمی آنها خواهند شد. سپاهان هم تیم بزرگی است. آن تیم هم تیم خود ماست و فکر می کنم فردا شاهد یک بازی خوب از سوی هر دو تیم باشیم. 

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند نتیجه باخت سنگین دور رفت را در بازی فردا جبران کند و دیگر به سپاهان نبازد گفت: در آن بازی که ما به سپاهان نباختیم به داور باختیم. انشاالله فردا نتیجه ای مطلوب برای پرسپولیس رقم خواهد خورد.

کاشانی در این باره که اعلام شده سوشا مکانی امروز همراه پرسپولیس به اردوی بازی مقابل سپاهان می رود خاطرنشان کرد: سوشا مکانی دروازه بان تیم است. او یکی از بازیکنان تیم محسوب می شود. این وظیفه پرسپولیس است که به اعضای خود بیاموزد که در این تیم چه جایگاهی در اجتماع دارند و  چطور باید رفتار کنند. هرکسی که به پرسپولیس می آید باید بداند رفتار و کردارش زیر ذره بین است. به این دلیل باید کارهای بدنی بیشتر انجام شود.

وی افزود: مردم از قهرمانان شان انتظار رعایت اخلاق را دارند. آنها باید هدایت شوند و مسئولین در جهت تهذیب اخلاق آنها هر کاری لازم باشد انجام می دهند. 

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مسئولان باشگاه اعلام کرده بودند مکانی به دلیل انجام رفتارهای غیراخلاقی فعلا جایی در پرسپولیس ندارد گفت: ما هرگز چنین چیزهایی نگفتیم. رعایت شئونات بر همه بازیکنان واجب است. اما به هرحال آنها جوان و جاهل هستند. امیدوارم درک کنند. پیراهنی که بر تنشان می رود چه ارزش و اعتباری دارد. آنها با دو بازی در لباس پرسپولیس شهره آفاق می شوند و باید قدر و منزلت این لباس را بدانند.

کاشانی ادامه داد: ما هم جوان بودیم و اشتباه کرده ایم. این نیست که یک جوان با یک اشتباه از کانون خانواده طرد شود. وقتی فرزندان مان اشتباهی می کنند آنها را تنبیه می کنیم اما از خانواده بیرون نمی اندازیم. 

وی در همین ارتباط و اینکه چرا به این سرعت مشکلات سوشا از یاد مسئولان پرسپولیس رفته توضیح داد: همان طور که به سرعت این بازیکن را در رسانه ها تیتر کردند به همان سرعت هم او را به آغوش گرم خانواده برگردانند. اشتباهی صورت گرفته و همه این را می دانند اما با نهایت لطف مسئولان و پیگیری همه عوامل باشگاه این مشکل تا حدودی برطرف شده و خواهدشد.

کاشانی تاکید کرد: هیچ کس با سوشا مکانی دشمنی ندارد. اگر هم دشمنی در کار باشد او به خودش خواهد کرد. امیدوارم با اتفاقاتی که افتاد متوجه جایگاهش در باشگاه پرسپولیس شده باشد. البته او تقصیری ندارد. چون از باشگاه پرسپولیس نیست و با فرهنگ این باشگاه آشنا نیست. او با فرهنگی بیرون از باشگاه پرسپولیس به این تیم آمده و حالا باید او را پرسپولیسی تربیت کنیم.