نشریه گاردین انگلیس ادعا کرده است که باشگاه منچسترسیتی برای حمایت از سرمربی فصل آینده‌اش قصد دارد بودجه‌ای هنگفت برای خرید بازیکنان جدید در اختیارش قرار دهد.

روز گذشته (دوشنبه) خبر پیوستن گواردیولا به من‌سیتی تأیید شد و شمارش معکوس برای آغاز دوران مربیگری این مرد اسپانیایی در فوتبال انگلیس آغاز. این اتفاق از مدت‌ها قبل پیش‌بینی شده بود، اما حالا شایعات جدیدی درباره پپ و من‌سیتی شکل گرفته است.

به نوشته گاردین منچسترسیتی برای خرید بازیکن در تابستان سال 2016 به گواردیولا بودجه‌ای بالغ بر 150 میلیون پوند خواهد داد تا هر بازیکنی که می‌خواهد را به خدمت بگیرد. از قرار معلوم مسئولان باشگاه منچسترسیتی به خصوص دو دوست قدیمی گواردیولا، تکسیکی بگیریستاین و فران سوریانو، از همین حالا به او برای شروع کارش در ورزشگاه اتحاد قوت قلب داده و گفته‌اند که علاوه بر اعمال نظرش در بازار نقل‌و‌انتقالات، بودجه‌ای هنگفت دریافت خواهد کرد.

خبر دیگر گاردین درباره همکاری گواردیولا و من‌سیتی این است که این باشگاه قصد دارد حقوق سرمربی اسپانیایی حال حاضر بایرن مونیخ را از 12.8 میلیون پوند فعلی به 15.2 میلیون پوند در سال افزایش دهد.