استقلالی ها تلاش نکردند گل بزنند

درباره دیدار دو تیم ذوب آهن و استقلال اظهارداشت:با توجه به اینکه استقلال دفعه قبل هم در اصفهان باخته بود از نظر روانی تحت تاثیر این بازی بودند و سعی آنها بیش تر بر این بود که گل نخورند بنابر این نتیجه تساوی برای آنها رضایت بخش بود.

وی تصریح کرد:ذوبآهنی ها خیلی خوب از فضاهای زمین استفاده می کردند و در مقابل بازیکنان استقلال هم به خوبی ذوب اهن را پرس کرده بودند.مدافعان استقلال به جز یکی دو بار،دفاع منطقی را انجام دادند.زمانی که استقلالی ها صاحب توپ می شدند خیلی زود آن را ازز دست می دادند و مالکیت توپ در اختیار بازیکنان ذوب اهن قرار می گرفت و همین مهم باعث شد تا مهاجمان ذوب اهن بیش تر در موقعیت حمله قرار بگیرند.در مقابل بازیکنان ذوب آهن به سختی مالکیت توپ را از دست می دادند و همین موضوع مانع بازی سازی استلالی ها شده بود.

کارشناس فوتبال ایران درباره موقعیت های استقلال گفت:البته نمی توان گفت بازی مطلقا در اختیار ذوب آهنی ها بود و شاگردان مظلومی در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتند.در دقایقی از نیمه دوم بازی به تعادل کشیده شد و کم تر شاهد صحنه های حساس از دو تیم بودیم. اما ذوب اهن خیلی خوب به بازی برگشت و مالکیت توپ در نیمه دوم هم بیش تر در اختیار  ذوب آهن بود.در کل فکر می کنم استقلالی ها تلاش زیادی برای گل زنی نداشتند زیرا به همین نتیجه تساوی قانع بودند.نوع بازی شاگردان مظلومی نشان می داد که برای رویارویی با ذوب آهن بیش تر روی کارهای دفاعی تمرکز کرده اند.

کربکندی افزود:از نقش مهدی رحمتی در عدم موفقیت ذوب آهنی ها نمی توان غافل بود،او برای خط دفاعی استقلال یک وزنه به حساب می آید که خیلی خوب این خط را به تعادل می رساند. رهبری و هدایت مدافعان توسط رحمتی بسیار در عدم موفقیت مهاجمان تیم حریف موثر است.