برانکو: کاری به تیم های دیگر جدول نداریم

 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از مسابقه مقابل سپاهان اظهار داشت: به هر دو تیم بابت این بازی زیبا و جنگنده تبریک می گویم. دو تیم میل فراوانی به برد داشتند. بیش از همه از هواداران تشکر می کنم. هواداران زیادی برای تشویق آمدند و 95 دقیقه ما را تشویق کردند.

وی افزود: خیلی متاسفم که نتوانستیم با برد خود، ان ها را خوشحال کنیم. لازم است از طاهری و باشگاه تشکر کنم که شرایط را برای حضور تماشاگران فراهم کردند. بازی دراماتیکی بود و شاهد رد و بدل شدن 4 گل بودیم. دو تیمی با هم بازی کردند که از لحاظ نظم وشرایط فیزیکی در اوج بودند. در نیمه اول آن طور که باید بازی نکردیم. به اندازه کافی تحرک نداشتیم و سریع نبودیم. دلیل دوم این مساله بازی خوب سپاهان بود. آن ها فضا و زمان کافی برای کار به ما ندادند. در نیمه دوم ما خیلی بهتر بودیم که دو بار کار را به تساوی کشاندیم. در اواخر بازی به راحتی روی دو موقعیت صد در صد گل می توانستیم به گل برسیم.

وی درباره اینکه حیدریه در نیمه نخست گرم می کرد اما به زمین نرفت بیان داشت:متوجه شدم حاتمی آسیب دیده است اما بعدا به بازی ادامه داد و خیالم راحت شد.

سرمربی پرسپولیس درباره تعویض های خود افزود: ما سعی کنیم بازیکنان خود را برای بازی های دیگر هم حفظ کنیم. علیپور در آمادگی بسیار عالی قرار دارد و او بود که با ورود خود ریتم بازی را تغییر داد. واقعا به عنوان یک مهاجم گلی بسیار زیبا زد و مدام هم حریف را تهدید می کرد. این دقیقا همان چیزی بود که در نیمه اول به آن نیاز داشتیم. یعنی فرار به داخل عمق که طارمی و عالیشاه به خوبی در ینمه اول به خوبی از پس آن بر نیامدند. با ورود وی انتظار داشتیم که روی ضربات سر نتیجه بگیریم که همین اتفاق افتاد.

برانکو  درباره شرایط جدول و از دست دادن فرصت برای نزدیک شدن به صدر جدول اذعان داشت: ما توجهی به بازی دیگر تیم ها در جدول نداریم. تمام تمرکز خود را روی بازی می گذاریم که نتیجه بگیریم. اما شانس این مساله را از دست دادیم که فاصله مان را با استقلال 3 امتیاز کنیم و فاصله با استقلال خوزستان را  یک امتیاز. بازی بسیار خوب بود و تماشاگران از بازی لذت بردند. علیرغم مساوی شدن نتیجه می توانستیم ببریم.