استیماچ:این بازی را می توان درلیگ قهرمانان اروپا دید

 ایگور استیماچ در نشست خبری پس از مسابقه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می کنم امروز هر دو تیم بهترین بازی ممکن را ارائه کردند. یک بازی اروپایی که می توان در لیگ قهرمانان اروپا دید.

وی افزود: با وجود گرفتن یک امتیاز در تهران، من راضی نیستم زیرا احساس می کنم می توانستیم بازی را ببریم. اما خوشحالم زیرا برانکو را می شناسم و می دانم چقدر دشوار است بازی کردن در برابر تیم های برانکو و آنها می توانستند ما را تنبیه کرده و ما را ببرند. تشکر ویژه ای از هواداران دارم که از اصفهان آمده بودند و ما را تشویق کردند. به بازیکنان خود نیز تبریک می گویم.

سرمربی سپاهان درباره داوری مسابقه گفت: دوست ندارم هیچ وقت درباره داوری صحبت کنم. ببخشید. ولی بهتر است در این باره صحبتی نکنم.

استیماچ افزود: ما نیاز داریم که بردن را آغاز کنیم. ما در حال حاضر نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر هستیم. هر کدام از بازیکنان من می دانند که چه کاری باید انجام دهند. ان ها خیلی منظم ترند و از لحظا تاکتیکی بهتر شده اند. اگر همین گونه بازی کنیم، بردها ادامه می یابد. ما در 6 بازی اخیر نبرده ایم ولی در مقابل نباخته ایم. باید سخت کار کنیم. صبور باشیم و بدین ترتیب نتایج به دست می آید. نتایج اول فصل پرسپولیس و نتایج این روزهای پرسپولیس را ببینید. باید به کار خود ایمان داشته باشید تا همه چیز درست شود. در فوتبال نمی توان یک شبه جادو کرد. 

وی درباره شرایط بازی اذعان داشت: در نیمه اول بهتر بودیم. در 45 دقیقه ابتدایی بازی را کنترل کردیم و خطری از جانب پرسپولیس ایجاد نشد. می توانستیم با هد فوزیل به گل دوم برسیم اما در نیمه دوم گل پرسپولیس شرایط را تغییر داد. ان ها با اعتماد به نفس بالاتری به کار خود ادامه دادند.

استیماچ در خاتمه رابطه با شرایط خلعتبری گفت: فکر نمی کنم او عصبی بوده باشد. او می خواست امروز گل بزند. طوری حس کرده ام که پرسپولیسی ها می خواستند او را تحریک کنند. زیرا همه رفتار او را می شناسند. این که او را بیرون آوردم زیرا می خواستم برای بازی بعد از او محافظت کنم.