مهدی طارمی که بعد از بازی مقابل سپاهان و از دست رفتن یک موقعیت گل مورد انتقاد قرار گرفته، آماری فوق العاده را در طول این فصل بر جا گذاشته. آماری که در این چند فصل اخیر نمونه اش را کمتر دیده ایم. طارمی این فصل و در 1345 دقیقه ای که در لیگ بازی کرده 11 گل به ثمر رسانده. یعنی هر 122 دقیقه یک گل. نکته اینکه طارمی در 3 بازی پرسپولیس نیز غایب بوده و برای این تیم به میدان نرفته است.

 

طارمی در جام حذفی نیز دو گل حیاتی و سرنوشت ساز برای پرسپولیس به ثمر رسانده. اولی مقابل پیکان و دومی نیز برابر ملوان که هر دو باعث صعود پرسپولیس به مرحله بعد شد. شماره 9 پرسپولیس در 210 دقیقه بازی اش در جام حذفی و با توجه به دو گلی که به ثمر رسانده میانگین هر 105 دقیقه یک گل را از خود به ثبت رسانده.

 

نکته جالب دیگر درباره کارنامه طارمی 7 پنالتی گرفته شده از سوی اوست. آقای گل فعلی لیگ برتر در بازی مقابل ذوب آهن یک پنالتی گرفت که امید عالیشاه آن را از دست داد. مقابل سایپا دو بار موفق به گرفتن خطای پنالتی شد که یکی را خودش از دست داد و دومی را تبدیل به گل کرد. سپس مدافعان فولاد در اهواز روی طارمی مرتکب خطای پنالتی شدند که رامین رضاییان این ضربه را از دست داد. مقابل تراکتورسازی در تبریز طارمی باز هم پنالتی گرفت که این بار جری بنگستون توپ را تبدیل به گل کرد. مقابل نفت تهران نیز طارمی خودش پنالتی گرفت و البته بیرانوند آن را مهار کرد. او در جام حذفی و برابر پیکان نیز مدافعان حریف را وادار به انجام خطای پنالتی کرد که این بار خودش پشت توپ ایستاد و ضربه اش را به گل تبدیل کرد.

 

طارمی این فصل دو پاس گل هم برای همبازی هایش ارسال کرده. یعنی او روی 16 گل تاثیرگذار بوده و 4 پنالتی اش هم دو بار توسط خودش و دو بار نیز با ضربه عالیشاه و رضاییان از دست رفته. این آمار را باید کنار حرکت زیبای طارمی مقابل سپاهان و خطای پادوانی که باعث اخراج این مدافع شد گذاشت تا تاثیرگذاری مهاجم شماره 9 پرسپولیس بیشتر به چشم بیاید.

 

طارمی با این کارنامه نقش بسیاری در موفقیت پرسپولیس ایفا کرده. آماری که باعث شده تا هواداران پرسپولیس حتی بعد از موقعیتی که او مقابل سپاهان از دست داد مورد حمایتش قرار دهند و از او خرده نگیرند. طارمی هم قول جبران داده و همین هواداران پرسپولیس را امیدوار کرده تا آقای گل فعلی لیگ برتر را در بازی های آینده مثل گذشته و باصلابت در زمین ببینند.